فونیکسریمکسبهتام

چهار مجروح در حادثه رانندگی محور ششدار - ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام ایلام گفت: ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته یک فقره حادثه رانندگی در محور ششدار - ایلام بوقوع پیوست که چهار زخمی بر جا گذاشت.

چهار مجروح در حادثه رانندگی محور ششدار - ایلام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهن گرضا همتی زاده اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه خودرو پراید به شدت برخورد کردند.
    وی افزود: در این رابطه چهار نفر از هر 2 وسیله نقلیه مجروح و روانه بیمارستان شدند.
    رئیس پلیس راه ایلام تجاوز به چپ سواری پیکان را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.

    ** کشف کیسه های زغال قاچاق در شهرستان دره شهر

    رئیس پلیس دره شهر از کشف 28 کیسه زغال که بصورت غیر مجاز از چوب درختان بلوط تهیه شده بود توسط ماموران انتظامی مستقر در پل گاومیشان خبر داد.

    ** دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان ایوان

    جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خرده فروش مواد مخدر در بخش زرنه این شهرستان دستگیر شد.

    ** امکان توزیع روزانه 150 هزار وعده غذا به زائران در اربعین امسال

    معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: با همکاری استان های معین توزیع روزانه 150 هزار وعده غذا در پیاده روی اربعین امسال در شهر مرزی مهران امکان پذیر است.
    حسین کلانتری در نشست هماهنگی های کمیته های مختلف استان های معین ستاد اربعین در مهران افزود: خیرین و موکب داران هشت استان معین آمادگی خود را برای اسکان و تامین غذای روزانه 150 هزار زائر اربعین در شهر مرزی مهران اعلام کردند.
    وی با بیان اینکه استان های خراسان شمالی، سمنان ، قزوین ، گیلان، لرستان ، مازندران و مرکزی به عنوان استان های معین برای برای کمک و همیاری با استان ایلام در بحث اربعین انتخاب شده اند، افزود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و همچنین نذورات مردم و موکب ها یکی از سیاست هایی است که برای تامین غذا و تغذیه زائران اربعین حسینی بر آن تاکید می شود.
    معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام یادآور شد: هموطنانی که قصد شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند از هم اکنون برنامه ریزی کنند و با داشتن ویزا و مدارک قانونی نسبت به تردد اقدام کنند.
    مرز بین المللی مهران در استان ایلام یکی از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود.
    روزانه به طور متوسط 6 هزار زائر از این مرز رسمی به شهرهای مقدس کربلا و نجف در کشور عراق سفر می کنند ولی در ایام منتهی به اربعین بیش از 2 میلیون زائر از این مرز برای سفر به عتبات عالیات تردد می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو