فونیکسریمکسبهتام

واژگونی ، علت اصلی حوادث رانندگی در جاده های ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: خستگی و خواب آلودگی رانندگان بویژه در شرایط تاریکی هوا و مسافت های طولانی از اصلی ترین دلایل وقوع تصادفات در جاده های پر پیچ و خم و کوهستانی استان است.

واژگونی ، علت اصلی حوادث رانندگی در جاده های ایلام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: رانندگان باید بدانند برای خواب هیچ گزینه ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد که بتوان آن را کنترل کرد بجز اینکه رانندگان هر کجا احساس خستگی کردند و خوابشان می آید از ادامه رانندگی خودداری و به استراحت کافی بپردازند و این تنها راه جلوگیری از وقوع تصادفات واژگونی در هنگام خستگی و خواب آلودگی است.
    وی اضافه کرد: چهار تخلف اصلی شایع که منجر به این نوع تصادفات می شود شامل خستگی و خواب آلودگی ، انحراف به چپ ، توجه نکردن به جلو و سرعت غیرمجاز است.
    رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: در طول ایام سفر در جاده ها با سرعت مطمئنه و رعایت کردن فاصله طولی خودروی خود با دیگر خودروها را رعایت و در صورت خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی در جاده پرهیز کنند تا انشاالله شاهد حوادث جاده ای نباشیم و بتوانیم با رعایت قوانین و مقررات در کاهش تصادف سهیم باشیم.

    ** پلمپ چهار واحد صنفی متخلف در ایوان

    جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: چهار واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مقررات و تذکرات صادره پلمپ شدند.
    سرهنگ نوروز شریعتی افزود: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و متخلف طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی 3 روز گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.
    وی تاکید کرد: در همین راستا 80 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح چهار واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مقررات مربوطه پلمپ و برای 17 واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر شد.
    سرهنگ شریعتی افزود: در همین راستا به 36 واحد صنفی دیگر در خصوص رعایت قوانین صنفی تذکر داده شد.
    جانشین انتظامی شهرستان ایوان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

    ** کشف 2 تن برنج قاچاق در شهرستان دره شهر

    فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف 2 تن برنج قاچاق و فاقد مجوزهای گمرکی توسط ماموران مستقر در ایست و بازرسی پل گاومیشان خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو