فونیکسریمکسبهتام

خروج خودروهای فرسوده در دستور کار شورا

شورای پنجم با همکاری شهرداری تهران آلودگی هوا را کاهش خواهد داد

عصر خودرو- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهم‌ترین سیاست هایی است که به جد آن را دنبال خواهیم کرد.

شورای پنجم با همکاری شهرداری تهران آلودگی هوا را کاهش خواهد داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به برنامه شورای پنجم به منظور کاهش آلودگی هوا در شهر تهران، اظهار داشت: بدون تردید رسیدگی به موضوع کاهش آلودگی هوا در شهر تهران در دستور کار ما قرار دارد و با همکاری شهردار تهران این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
    وی افزود: بخشی از آلودگی هوا در شهر تهران به دلیل شرایط جوی و ناپایداری و همچنین وارونگی هوا در فصل پاییز است، اما با برنامه ریزی بخشی از کار که در اختیار ما قرار دارد را به سرانجام می رسانیم.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که با فراهم کردن ساز و کارهایی بتوانیم از میزان آلایندگی هوای شهر تهران بکاهیم.

    نوری با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهم‌ترین سیاست هایی است که به جد آن را دنبال خواهیم کرد، گفت: توسعه مترو در اولویت ما قرار دارد، به همین منظور تلاش می کنیم تا امکانات و تجهیزات مترو را افزایش دهیم.

    وی ادامه داد: به هر میزان که حمل و نقل عمومی توسعه یابد، به همان اندازه هم تقاضای سفر با خودروی شخصی کاهش پیدا می کند و با این امر می توانیم شاهد کاهش آلودگی هوا در شهر تهران باشیم.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر حمل و نقل به موضوع محیط زیست گره خورده است، افزود: رسیدگی به این موضوع جزء اولویت‌های شورای پنجم است.

    نوری اضافه کرد: برای تحقق این موضوع خروج خودروهای فرسوده از شهر در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و تعاملی با دولت به آن دست یابیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط