فونیکسریمکسبهتام

ون تجاری هیوندای H۳۵۰

عصر خودرو - هیوندای با معرفی مدل های جدید خودروی H۳۵۰ در حال ورود به بازار داغ رقابتی ون های اروپایی می باشد. این شرکت با نمایش مدلهای مختلف با اقتباس از نیاز مصرف کنندگان، مدل های مختلفی شامل ون باری، مسافربری و حتی وانت ارائه می دهد.

ون تجاری هیوندای H۳۵۰
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350
  • ون تجاری هیوندای H350

با وجود اینکه این خودرو احتمالا در بازار آمریکا، دارای موفقیت زیادی نخواهد شد اما این حقیقت که هیوندای در حال بدست آوردن سهم مرسدس بنز، فورد، فیات و حتی نیسان در سایر کشورها می باشد، یک واقعه بزرگ تلقی می شود.
این سازنده اتومبیل کره ای، برای طراحی H350 از هیچ خودرویی الگو نگرفته و شروعی جدید را آغاز کرده است. در بیشتر ساختار این ون، از فولاد با استحکام عالی استفاده شد و بیشتر توجهات صرف سیستم انتقال قدرت گردیده است. حتی سطح کیفیت داخلی این سیستم، بالاتر از سطح متعادل برای آن می باشد. هیوندای برای تمامی این اظهارات، دلایل زیادی برای اثبات دارد.
هیوندای به مشتریان خود حق انتخاب بین دو نوع مختلف از موتور توربو دیزل 2.5 لیتری با دو محصول پر قدرت 167 اسب بخاری و گشتاور 311 پوند فیتی می دهد. این موتور دیزل با یک سیستم انتقال قدرت 6 سرعته که قدرت را به چرخ های جلو انتقال می دهد، جفت شده است.

خودروی H350 مجهز به یک سری از امکانات ایمنی خودرو و همچنین سیستم های تامین کننده راحتی و آسودگی راننده می باشد. یک نمایشگر TFT 4.2 اینچی، راننده را از وجود ایمنی های موجود در تمام قسمت های ون مسافربری مطلع می سازد. یک سری تجهیزات پیشرفته کمک به نورانی کردن این خودرو می کند.

در حالیکه هیوندای هم اکنون در حال ارائه H350 فقط در بازار اروپا و سایر قسمت های دنیا است،  موفقیت های بزرگی با رسیدن این خودرو به بازار آمریکا در چند سال آینده بدست خواهد آمد.

نمای خارجی
H350 خودروی بی نظیری است که هر ناظری می پرسد متعلق به کدام کمپانی است. از نمای جلو به طور واضح مشخص است که متعلق به هیواندایی است. چراغ ال ای دی و پروژکتورهای جلو به طور قطع تأکید بر ظاهر پرقدرت هیوندای دارد. شرکت هیواندایی علاوه بر طراحی زیبای خارجی بسیار آن را کاربردی ساخته است. علاوه بر این، سپر جلو طوری طراحی شده است که امکان دسترسی آسان به شیشه جلو برای تمییز کردن و موتور برای تعمیر وجود دارد.

در اطراف خودرو پنل¬های حفاظتی وجود دارد که احتمال آسیب و صدمه به بدنه را کاهش می دهند و در صورت آسیب دیدن قابل تعویض هستند. درب کشویی جانبی امکان دسترسی آسان به داخل ون و درهای دوگانه عقب امکان دسترسی به قسمت بار را می دهند.

فضای داخلی
شرکت هیوندایی زمان زیادی را صرف ایجاد تسهیلات و راحتی سرنشینان داخل h350  کرده است. اطلاعات فضای داخلی به وسیله صفحه نمایش 2/4 اینچ برای راننده به نمایش گذاشته می شود. طراحی محفظه های زیاد برای نگهداری وسایل و بار از نقاط قوت این خودرو می باشد.
استفاده از مواد عابق قوی در این خودرو صداهای اضافی و لرزش ها را جذب کرده و باعث افزایش راحتی نفرات داخل خودرو می¬شود. آینه¬های جانبی بزرگ باعث رانندگی آسان در ترافیک می شود و همچنین دسته دنده 6 سرعته در محل مناسبی  برای راحتی راننده قرار داده شده است.

ون مسافربری 16+1 نفره بوده در حالی نوع باری گنجایش 5 پالت استاندارد اروپایی را دارد. دربهای بزرگ عقب خودرو کمک می کند که پالت ها بدون هیچ مشکلی وارد خودرو گردند. 14 راه باز کردن و آبشن را برای تخلیه بار دارد.


ویژگی های حرکتی
تامین کننده قدرت h350 یک موتور 2.5 لیتری توربو دیزل می باشد. سیستم سوخت رسانی آن کامانریل بوده که به طور الکترونیکی توربو شارژ را کنترل می کند. هیواندای این موتور را با دو توان خروجی دیزل عرضه کرده است. خروجی استاندارد دیزل توربو 150 اسب بخار و 275 پوند گشتاور و نوع با قدرت بالا  170 اسب بخار و 311 پوند گشتاور را تولید می¬کند.

در حالت پبشرفته این موتور مجهز به سیستم استارت / توقف اتوماتیک که باعث صرفه جویی در مصرف سوخت در حالت ایستاده (درجا) می¬شود، می باشد. نشانگر انتخاب دنده به راننده برای انتخاب دنده مناسب کمک می کند.

مشخصات فنی


مقایسه
فورد ترانزیت یک رقیب جدید در رقابت با تمام ون¬های جدید و بزرگ است. این ون در ابعاد و فاصله محوری چرخ  دارای انواع مختلفی با توجه به نیازهای مشتریان می باشد. طراحی داخلی زیبا با اقتباس از اصل تمرکز حس خوبی در مصرف کننده ایجاد می نماید. در حالی که سیستم محرک و انتقال قدرت عملیات توربو دیزل را در حالت بهینه ارائه می دهد.

حداقل در آمریکا سه موتور مجزای برای این ترانزیت در دسترس می باشد. این موتورها شامل تخلیه طبیعی 7/3  لیتری 6 سیلندر، 5/3 لیتری بهینه و 2/3  لیتری توربو دیزل 5 سیلندر خطی می باشند. بازه خروجی از 200 تا 350 اسب بخار و در حالیکه بازه گشتاور از 300 پوند فیت تا یک مدل خیره کننده 365 پوند فیتی می باشد. ترانزیت دارای یک جعبه دنده 6 سرعته می باشد.
قیمت تخمین زده شده برای ترانزیت از حدود 27 هزار دلار شروع و تا 50 هزار دلار افزایش می یابد.
مدل اسپرینتر مرسدس بنز، به عنوان یک ون در دسترس در صنعت اروپا استفاده می شود. با ارائه مدل¬های متعدد ابعادی با کاربری های باری و مسافری، اسپرینتر یک نمونه متداول از موفقیت را تقویت می کند.

اسپرینتر با یک موتور توربو دیزل 1/2  لیتری که دارای قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 265 پوند- فیت می باشد، ارائه می¬گردد. یک موتور 6 سیلندر توربو دیزل با قدرت 186 اسب بخار و گشتاور 325 پوند فیت در دسترس می باشد.
قیمت گذاری برای این اسپرینتر فوق العاده، از 92/35 دلار شروع می شود و به 830/48 دلار برای سری های 3500 با طول محور بلند، می باشد.
درحال حاضر شرکت سروش دیزل مبنا نمایندگی انحصاری تولید و فروش ون های تجاری H350 در ایران را بر عهده دارد. این شرکت با محوریت کیفیت و ارائه خدمات از سال 1394 فعالیتش را آغاز نمود و در حال حاضر با ارائه کامیونت های 6 تن و 8 تن و همچنین ون هیوندای نقش قابل توجهی در تامین خودروهای تجاری کشور داشته است. در زمینه خدمات پس از فروش رویکرد شرکت سروش دیزل از همان ابتدا توجه به ویژه به شبکه خدمات پس از فروش بوده و گستردگی شبکه در کل کشور نقطه قوت این شرکت بوده است. در حال حاضر 21 نمایندگی در کشور موجود می باشد که اکثر استان های کشور را پوشش داده است. تامین قطعات اصلی و ارائه خدمات با کیفیت اصلی ترین سیاستی است که سازمان خدمات پس از فروش شرکت سروش دیزل دنبال می نماید. برگزاری دوره های آموزشی برای نمایندگان و رانندگان از جمله اقداماتی است که برای بالابردن کیفیت خدمات صورت پذیرفته است. کسب بیشترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در ارزیابی سال 1395 شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران (ISQI) تایید کننده این مطلب است.  جهت کسب اطلاعات بیشتر وبسایت شرکت سروش دیزل به نشانی www.soroushdiesel.com آماده ارائه اطلاعات می باشد.

مرتضی حیدری نژاد
مدیر خدمات پس از فروش

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو