فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد

ترافیک سنگین و پرحجم در محور چالوس

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را تشریح و محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده برای امروز و فردا را اعلام کرد.

ترافیک سنگین و پرحجم در محور چالوس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: از ابتدای محور چالوس تا کیلومتر 5، ترافیک سنگین است و در طول محور نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه عنوان کرد: ترافیک در محور کرج-چالوس و هراز نیمه‌سنگین است. در محدوده آب‌اسک-گزنک و امام‌زاده هاشم ترافیک سنگین و در محدوده آبسک-گزنک، نیمه‌سنگین است.

    وی اضافه کرد: از پل فردیس تا کلاک و فردیس تا پایانه کلانتری نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم. سایر محورها باز هستند و همچنین مداخلات جوی را شاهد نیستیم.

    سرهنگ رحمانی در مورد محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها نیز اظهار کرد: روز جمعه در محورهای کرج-چالوس و هراز محدودیت ترافیکی، اعمال می‌شود. بر این اساس هراز، از ساعت 16 تا 22 از سمت رودهن به آمل ممنوع است و از ساعت 18 تا 22 تردد از آبسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد بود. تردد در محور کرج-چالوس نیز از ساعت 14 تا 1 بامداد به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. تردد وسایل نقلیه از 15 کیلومتر بعد از مرزن‌آباد تا ساعت 1 بامداد به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: از ساعت 8 تا 12 امروز و فردا در جاده هراز محدودیت تردد برای کامیون‌ها و کامیونت‌ها، به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی اعمال می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط