فونیکسریمکسبهتام

اتخاذ محدودیت های ترافیکی در محورهای استان کرمانشاه طی روز عرفه

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در روز عرفه خبر داد.

اتخاذ محدودیت های ترافیکی در محورهای استان کرمانشاه طی روز عرفه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار کرد: تانکرهای سوخت رسان ایرانی و عراقی فردا (پنجشنبه) به دلیل برگزاری مراسم دعای عرفه با محدودیت ترافیکی روبه رو می شوند.

    وی افزود: بر همین اساس تردد کامیون های سوخت رسان از ساعت هفت صبح تا 17 عصر در محور اسلام آبادغرب به سمت مرز پرویزخان ممنوع است.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: 30 تیم محسوس پلیس راه، امنیت و انضباط ترافیکی و نیز روان سازی تردد خودروها را در مسیر کرمانشاه- خسروی برقرار می کنند.

    سرهنگ حیدری به رانندگان توصیه اکید کرد که از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد برگزاری این مراسم معنوی در نهایت آرامش و ایمنی باشیم.

    فرمانده انتظامی شهرستان صحنه منصوب شد

    با حضور فرمانده انتظامی استان و مسئولان محلی، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان صحنه برگزار شد.

    با حضور سردار "منوچهر امان اللهی" و مسئولان محلی مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان صحنه برگزار شد.

    در این مراسم از خدمات سرهنگ "فرزاد اکبری" فرمانده سابق شهرستان صحنه تقدیر و سرهنگ "بهروز فخری" به عنوان فرمانده جدید این شهرستان منصوب شد.

    ارتقای دانش و رفتار پلیس در یک دهه اخیر

    فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: در یک دهه اخیر شاهد جهش خوبی در سطح ناجا از لحاظ کیفیت کار و ارتقای دانش و رفتار پلیس بوده ایم.

    سرهنگ "سلیم سلیمی" به همراه رئیس عقیدتی سیاسی، رئیس حفاظت اطلاعات شهرستان و روسای پلیس های تخصصی به مناسبت هفته دولت با "فرهاد همتی" فرماندار این شهرستان دیدار کرد و هفته دولت را به مجموعه فرمانداری شهرستان تبریک گفت.

    در این دیدار نیز مهندس همتی ضمن تبریک این هفته به تمام دولتمردان گفت: در یک دهه اخیر شاهد جهش خوبی در سطح ناجا از لحاظ کیفیت کار و ارتقای دانش و رفتار پلیس بوده ایم.

    وی ادامه داد: انصافاً کارکنان انتظامی این شهرستان نیز از قافله عقب نبوده و رشد، بالندگی، افزایش امنیت و آرامش جامعه و اقدامات فرهنگی انجام شده توسط پلیس مشهود و قابل لمس است.

    فرماندار شهرستان گیلانغرب نظام ولایی جمهوری اسلامی را موجب ناامیدی ایادی استکبار دانست و افزود: کار پلیس همانا جهاد فی سبیل الله است.

    همتی تصریح کرد: با توجه به حضور فرماندهی انتظامی در زمان اندک تصدی وی در شهرستان، مردم از عملکرد پلیس اظهار رضایت کرده اند.

    این مقام مسئول در پایان گفت: پلیس پای ثابت تمامی مراسمات در تامین نظم و امنیت در شهرستان بوده و حضور فعال داشته است، که جا دارد از تلاش های بی وقفه انتظامی شهرستان در ایجاد امنیت شهروان تقدیر کنیم.

    پلمب قهوه خانه های عرضه کننده قلیان در شهرستان دالاهو

    فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از اجرای طرح پاکسازی مناطق عرضه قلیان و پلمپ چندین قهوه خانه در سراب این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ "ایرج علیمرادی" در این رابطه گفت: پس از اطلاع توسط شهروندان شهر کرند در خصوص عرضه قلیان در سراب این شهر توسط چندین قهوه خانه، بالافاصله با هماهنگی مقام قضائی طرح پاکسازی این منطقه توسط عوامل انتظامی شهرستان به اجرا درآمد.

    وی افزود: عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از شناسایی قهوه خانه های متخلف، آنها پلمب کردند و برای مالکان قهوه خانه ها، پرونده قضائی تشکیل دادند.

    فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت شهروندان را به دنبال داشته است، گفت: این قلیان سراها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده بودند و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می کردند.

    لزوم تعامل قضات با نیروی انتظامی

    فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور بر لزوم تعامل قضات دادسرا و دادگاه شهرستان با این انتظامی تاکید کرد.

    سرهنگ "عزیز الهیاری" پس از حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کنگاور به همراه جمعی از قضات در ستاد انتظامی و تقدیر و تشکر آنان از عملکرد مطلوب انتظامی شهرستان، خواستار تعامل و همکاری بیشتر این اعضا با نیروی انتظامی شد.

    وی در ادامه بیان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی دو نهاد قدرتمند هستند که بیشترین سهم در برقراری امنیت در جامعه و پیشگیری و برخورد با جرایم را دارند، لذا همکاری مستمر دادگستری و نیروی انتظامی موجب تسریع در امر رسیدگی به امور مردمی و ایجاد امنیت بهتر و پایدارتر و کاهش جرایم در سطح شهرستان خواهد شد.

    سرهنگ الهیاری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود را ایجاد امنیت و برخورد با هنجار شکنان می داند و همواره در این راه ثابت قدم بوده و مقتدرانه عمل کرده است.

    دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان سنقر

    فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای توابع این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای توابع و مجروح شدن دو نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

    وی افزود: بلافاصله عوامل این انتظامی به محل مراجعه و با تلاش صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل و مصدومان، بلافاصله شش نفر از عاملان درگیری شناسایی و دستگیر شدند، همچنین دو قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعدادی پوکه فشنگ نیز از محل کشف شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد موضوع درگیری مربوط به اختلافات خانوادگی بوده است که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

    سرهنگ احمدی فرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار تمام با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان داشته برخورد قاطع و قانونی می کند، گفت: از همه شهروندان درخواست می کنیم جهت حل و فصل دعوی و اختلافات خود به مراجع قانونی و ذیصلاح مراجعه کنند.

    کاهش 5 درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

    فرمانده انتظامی شهرستان اعلام کرد که آمار وقع سرقت در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

    سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: انتظامی شهرستان کرمانشاه با کار شبانه روزی توانست علاوه بر کاهش آمار وقوع سرقت، میزان کشفیات و دستگیری سارقان را نیز افزایش دهد.

    وی افزود: در سال جاری با کار اطلاعاتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و تغییر تاکتیک، وقوع سرقت سیر نزولی داشته است و تلاش می شود این روند ادامه داشته باشد.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به اجرای طرح گشت زنی پلیس های افتحاری اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح نقش موثری در کاهش وقوع سرقت داشته است و برای کاهش سرقت از تمامی ظرفیت های برون سازمانی هم استفاده خواهیم کرد.

    وی با بیان اینکه این طرح به منظور کاهش آمار سرقت و مقابله با سارقان اجرایی شد، گفت: پلیس های افتخاری به منظور کاهش وقوع سرقت در این طرح در مقابل بیمارستان ها، پارکینگ های عمومی، تفرجگاه ها، محل های پر تردد شهری و مراکز خرید به گشت زنی پرداختند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پلیس های افتخاری حاضر در این طرح با حضور در کلاس های مختلف، آموزش های لازم به منظور برخورد با متهم، تکریم ارباب رجوع و مقابله با سرقت را دیده اند و از آمادگی کامل برخوردارند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت های کرمانشاه سرقت های خرد هستند، گفت: بر اساس آمار بیشترین سارقان کرمانشاه معتادان متجاهر هستند از این رو انتظامی این شهرستان به منظور کنترل سرقت و افزایش رضایت شهروند طرح جمع آوری معتادان متجاهر را نیز با جدیت دنبال می کند.

    تمدید مهلت ثبت نام کلاس های طرح حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده ناجا

    رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان از تمدید مهلت ثبت نام در کلاس های طرح حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده بزرگ ناجا تا دهم شهریور ماه خبر داد.

    حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" اظهار کرد: کلاس های طرح حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده بزرگ ناجا طی هفته های آینده برگزار خواهد شد.

    وی افزود: علاقمندان به شرکت در این کلاس ها می توانند با مراجعه به دارالقرآن فرماندهی انتظامی استان و شهرستان های تابعه ثبت نام کنند.

    این مقام مسئول تصریح کرد: ثبت نام از شرکت کنندگان تا دهم شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

    حجت الاسلام حسینی گفت: آزمون نهایی از داوطلبان در آذرماه سال جاری اخذ خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط