فونیکسریمکسبهتام

ایکس۳۳اس سومین نسل پرفروش ترین خودرو شاسی بلند تولید شده در ایران

عصر خودرو- در سال های اخیر با حضور و عرضه مدل های مختلف در قالب برندهای گوناگون شاهد دگرگونی و افزایش سطح تقاضای مشتریان در بازار خودرویی ایران بوده ایم.

ایکس۳۳اس سومین نسل پرفروش ترین خودرو شاسی بلند تولید شده در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، ارائه مدل های بروز و بهبود یافته و افزایش اهمیت موضوع ایمنی، هزینه های تعمیر و نگهداری، شبکه خدمات پس از فروش و نهایتا شرایط فروش و قیمت تمام شده از شاخصه های تعیین کننده برای فروش موفق خودرو از نگاه مشتری است. شکل عرضه و تقاضای بازار خودرویی ایران متاثر از رشد کیفی محصولات عرضه شده با رشد در زمینه های تخصصی ارائه محصول همراه بوده است. شرکت ها همواره سعی در عرضه و معرفی وسیع محصولات خود به مشتریان را دارند، اما بازیگر اصلی این عرضه و تقاضا خود محصول است. زیبایی، کاربری و ایمنی و نهایتا قیمت موضوعات تعیین کننده یک انتخاب است. شرکت های چینی بعنوان یک مثال خوب و سرآمد شرکت های بهبود دهنده وضعیت محصولات خود در زمینه طراحی و کیفیت در بین عرضه کنندگان برندهای مختلف خودرویی در ایران، مطرح هستند. این پیشرفت و سرعت توسعه در زمینه های مختلف از جمله فناوری‌های پیشرفته در حوزه آی‌تی و خودرو بوده است، روندی که باعث شد باور بسیاری از مشتریان تغییر پیدا کرده و با واقعیت بهبود و قابل اعتماد بودن این بازار مواجه شوند. در این بین وجود نکاتی از قبیل شبکه پشتیبانی خدمات، در دسترس بودن قطعات یدکی، نکات تعیین کننده در نهایی کردن انتخاب مشتری است و البته شرکت هایی که سال ها با تمرکز بر تولید و ارائه یک برند اقدام به عرضه کرده اند بی شک زیرساخت های قویتری در ارئه خدمات پس از فروش و پشتیانی قطعات نیز خواهند داشت.

    ام وی ام ایکس33اس بعنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند تولید شده در ایران و سومین نسل عرضه شده مدل ایکس33، با تغییرات و بهبودهای موثر زیادی روبرو بوده است. مواردی از جمله طراحی، ایمنی، کیفیت و نهایتا آپشن‌هایی که رابط های کاربری را بهبود بخشیده است. این خودرو با حفظ اصالت طراحی قبلی خود با المان های طراحی جدید ظاهری مدرن تر که از سال ها پیش تداعی کننده یک خودرو شاسی بلند آفرود  در ذهن مشتریان بود، با بهره گیری از خطوط طراحی در بدنه و کیت اسپرت (شامل فلاپ، رکاب و بدنه دو رنگ و ... ) چهره ایی عضلانی‌تر به این محصول داده است. قلب تپنده 2000 سی‌سی و توان خروجی 136 اسب بخار که با بهبود و اصلاحات صورت گرفته در نسل سوم خود بین موتور و گیبرکسCVT هفت سرعته، هماهنگی آن را به بالاترین میزان ممکن رسانده و یک رانندگی نرم و پر قدرت را در اختیار راننده می‌گذارد. برخورداری از تکنولوژی DVVT امکان بهرمندی از دو حالت رانندگی پرشتاب (SPORT) و کم مصرف اقتصادی (ECO) را میسر کرده است. افزایش سطح ایمنی در ایکس33 اس از نکات مهم نسل سوم این خودرو است. استفاده از تکنولوژی‌های  تطبیق بدنه MBC ، بدنه سبک ضد ضربه 3R Body، تکنولوژی صدازداییNCN،  موجب شده است ضریب ایمنی و پایداری بدنه همزمان با حفظ فضای جاداری داخل بدنه حفظ ایمنی و آسایش سرنشینان بهبود یابد.
    با توجه به آمارهای ارائه شده، از ابتدای سال 2017 میلادی تا کنون بیش از 10000 خودرو ایکس33اس در بازار ایران بفروش رسیده است که این حجم از معامله این خودرو نشان از اعتماد بیش از پیش مشتریان به این خودرو بوده است.
    ایکس33اس با در اختیار داشتن مجموعه ایی از آپشن ها و امکانات رفاهی و سرگرمی از جمله سیستم صوتی و تصویری مجهز به مانیتور8 اینچی تمام لمسی با کیفیت لمسی با کیفیت HD، کنترل های سیستم صوتی و تصویری از روی غربیلک فرمان، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب و ... سواری لذت بخشی را به دارندگان خود ارائه کرده است.
    ایکس33اس در حال حاضر به قیمت 77میلیون 600 هزار تومان و اختصاص تسهیلات 50 درصدی قیمت پایه و اقساط 12 تا 48 ماهه عرضه می‌شود. علاقه مندان و مشتریان می‌توانند قبل از خرید با حضور در محل نمایندگی های مجاز سراسر کشور خودرو مذکور را تست و رانندگی با آن را تجربه کنند.

    برای اطلاع از شرایط فروش محوصلات ام وی اماینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو