فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

جاذبه های گردشگری و پتانسیل های حمل ونقل جای کار بیشتر دارد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: جاذبه های گردشگری وتوریستی ومعادن وصنایع وپتانسیل های حمل ونقلی استان جای کار بیشتری دارد.

جاذبه های گردشگری و پتانسیل های حمل ونقل جای کار بیشتر دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، داریوش باقرجوان در نشست دوستانه وصمیمی که بامدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان دکتر ذاکری داشت گفت: یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی هر منطقه ایجاد و نگهداری شبکه راه‌های استانی است که در بهبود بخشیدن به وضع بازرگانی، صنعتی و کشاورزی حائز اهمیت است.

    باقر جوان در افزود : همچنین راه‌ها مهم‌ترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه‌ای به حساب می‌آید و رشد صنعتی و گردشگری یک منطقه با راه‌های مناسب چندین برابر می‌شود و دروازه‌های پیشرفت به روی منطقه گشوده خواهد شد ولی متاسفانه در استان هرمزگان کارهای اقتصادی مناسبی نسبت به جایگاه وموقعیت استراتژیکی که در سطح کشور با وجود معادن فراوان و مزیتهای خاص و اهمیت جاذبه های گردشگری و توریستی صورت نگرفته بنابراین استان جای کار بسیاری دارد.

    به گفته وی، امید واثق دارم با کمک مسئولان استان و با ایجاد روحیه تعامل و همکاری در بین مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی بتوانیم اقدامات و کارهای شایسته و در خورشان و منزلت استان و مردم خونگرم و شریف انجام دهیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: در وقوع تصادفات جاده‌ای سه عامل اصلی نقش بسزایی دارند که این عوامل انسان، خودرو و جاده است که سهم هر کدام در وقوع تصادف مشخص است.بی تردید برنامه‌ریزی هدفمند، مدیریت و نظارت صحیح و همت و تلاش مضاعف دست‌اندرکاران مرتبط با این بخش میتوان شاهد  کاهش چشمگیر حوادث و سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم.

    در ادامه این نشست مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در استان برای کنترل روان آبها وسیلاب وتقویت سفره های آب زیر زمینی وذخیره نزولات آسمانی 7400سازه آبخیر داری احداث شده است.که حدود چهار میلیون و 500 هزارمتر مکعب در سال آبگیری می شود.

    ذاکری گفت: صدوسه نقطه ازاستان جهت جلوگیری ازتبدیل آب باران به آب شور مورد مطالعه قرار گرفته است که آمار وارقام نشان داده است درمنطقی که پروژه آبخیزداری احداث شده 70درصد کاهش خسارت داشته ایم.

    وی در پایان اشاره ای به راه اندازی مجمع خیرین منابع طبیعی دراستان نمود وگفت یکی دیگر از فعالیت های شاخص تشکیل مجمع خیرین استان  که از سال 1379تا پایان سال 1393 توسط این مجمع که به عنوان سازمان مردم نهاد به ثبت رسیده 22 کار که نسبت به14سال قبل بیش از دوبرابر سرمایه گذاری شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو