فونیکسریمکسبهتام

رقابت تفریحی لندرور دیسکاوری با سگ‌های هاسکی

"اسب‌ بخار" برابر "سگ‌ بخار"!

عصر خودرو: شرکت خودروسازی لندرور شاسی بلند دیسکاوری اسپرت را در تونل اسکی "وسیلپیس" فنلاند به رقابت با سگ‌های هاسکی که در آستانه رقابت‌های زمستانی نیاز به تمرین دارند، فرستاد.

"اسب‌ بخار" برابر "سگ‌ بخار"!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰
  • "اسب‌ بخار" برابر "سگ‌ بخار"!
  • "اسب‌ بخار" برابر "سگ‌ بخار"!
  • "اسب‌ بخار" برابر "سگ‌ بخار"!
  • "اسب‌ بخار" برابر "سگ‌ بخار"!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » ، این تیم متشکل از شش سگ سورتمه تحت هدایت لورا کاریانن قهرمان این رشته، در یک مسیر زیرزمینی یک کیلومتری منحصربفرد، برابر یک لندرور دیسکاوری اسپرت قرار گرفتند.
این دو رقیب مسابقه را در دو مسیر مخالف هم شروع کردند و برای جالب تر شدن رقابت، دیسکاوری اسپرت مجبور بود مانورهایی را روی یک سری بلوک‌های یخی انجام دهد، تا سیستم‌های کنترل کشش و تعلیق آن مورد تست قرار بگیرند.

این در حالیست که سگ های سورتمه نیز وظیفه داشتند در مسیر مستقیم سرعت خود را روی 35 کیلومتر بر ساعت حفظ کنند.
مشخص است که این چالش بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی داشته تا پی بردن به اینکه از بین لندرور و سگها کدام سریع تر است! این رقابت همچنین نشان دهنده تطبیق پذیری و همه کاره بودن دیسکاوری اسپرت است چرا که این خودرو به مدد جداکننده مرتفع فضای بار از کابین که اجازه دسترسی حیوان به فضای سرنشینان را نمی‌دهد، یکی از سگ‌ها را به تونل برف انتقال داد.

کارل ریچارد، سرمهندس سیستم های کنترل ثبات در شرکت جگوارلندرور گفت: برف یکی از چالش برانگیزترین سطوحی است که رانندگان در سراسر جهان با آن روبرو می‌شوند و دیسکاوری اسپرت نشان داد که در این شرایط بسیار راحت و قابل اعتماد است. فناوری پیشرفته واکنش به زمین و سیستم 4WD هوشمند لندرور تضمین میکند که SUV باکیفیت ما در شرایط آفرود در کلاس خود بهترین است.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط