فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

۱۳هزار دستگاه اتوبوس به سامانه سپهتن مجهز شده است

عصر خودرو- مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تجهیز ۱۳ هزار اتوبوس به سامانه سپهتن خبر داد.

۱۳هزار دستگاه اتوبوس به سامانه سپهتن مجهز شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حمیدرضا شهرکی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولین نشست کارگروه ارتقاء خدمات مسافری منطقه 5 کشور با هدف مشتری مداری و ارتقاء خدمات برگزار شده است.

    وی ثانوی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت‌های مسافربری و شهرداری‌ها سه ضلع اصلی حمل و نقل جاده‌ای هستند، افزود: این قبیل نشست‌ها به منظور هماهنگی بین استان‌های همجوار برای رسیدن به اهداف کلی مشتری مداری و ارتقاء ایمنی برگزار می‌شود.

    مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با اشاره به سامانه سپهتن تصریح کرد: این سامانه در گام اول با تجهیز اتوبوس های بین شهری اجرایی شده است در واقع سامانه سپهتن برای پایش هوشمند تردد راه اندازی گردیده که در حال حاضر 13 هزار دستگاه اتوبوس جاده ای به این سامانه مجهز شده است.


    وی، کنترل سرعت ناوگان حمل و نقل عمومی و کنترل ساعات مجاز فعالیت رانندگان حرفه‌ای بدون نیاز به توقف در پاسگاه‌های پلیس راه را از مزایای سپهتن دانست و افزود: این سامانه اطلاعات لازم را برای نظارت و مدیریت بهتر در اختیار شرکت‌های حمل و نقل مسافر قرار می‌دهد همچنین در حوزه پیمایش و تامین هزینه سوخت نیز به کنترل دقیق کمک می‌کند.

    شهرکی با بیان اینکه در گام دوم سواری و کامیون‌های نفتکش به سامانه سپهتن خواهند پیوست، خاطرنشان کرد: این سامانه ضمن کنترل سرعت و ساعت کار رانندگان حرفه‌ای، تذکر لازم را از طریق پخش صدا و پیام تصویری به راننده می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط