فونیکسریمکسبهتام

تشدید برخورد پلیس با تخلفات ناوگان حمل ونقل عمومی در کرمانشاه

عصر خودرو-رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی جهت برخورد با تخلفات ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خبر داد.

تشدید برخورد پلیس با تخلفات ناوگان حمل ونقل عمومی در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ "فضل الله شیری" در این خصوص گفت:با توجه فراوانی تخلفات و برخی ناهنجاری های ترافیکی توسط رانندگان حمل ونقل عمومی درون شهری اعم از تاکسی و اتوبوس این طرح از روز شنبه 4 شهریور با همکاری دستگاه های مربوطه و اداره اماکن پلیس اطلاعات انتظامی استان در سرتاسر استان برگزار می گردد.

    وی افزود: هر روزه شاهد تخلفات عدیده رانندگی از جمله تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان حمل ونقل عمومی هستیم که بعضا بسترتصادف را مهیا و همچنین تخلفات ساکن مثل توقف در محل های ممنوعه و حریم میادین و تقاطع ها، توقف در خطوط عبور و عدم توقف در ایستگاه های تعیین شده از سوی این رانندگان به دیده می شود.

    رئیس پلیس راهور ادامه داد: علاوه بر تشدید کنترل رانندگان در بحث تخلفات رانندگی و کنترل مدارک رانندگان، سایر موارد ممنوعه از جمله استفاده از آهنگ های غیر مجاز، استفاده از آستین کوتاه توسط رانندگان، نداشتن کارت شهری و غیره کنترلخواهد شد.

    این مقام انتظامی ضمن تقدیر از زحمات رانندگان حمل ونقل عمومی متذکر شد در مواردی که رفتار ارتکابی مطابق آیین نامه راهنمایی و رانندگی نباشد، پلیس بنا بر وظیفه ذاتی خود ضمن اعمال قانون و صدور قبض جریمه نسبت به توقیف وسیله نقلیه  اقدامخواهد کرد

    سرهنگ شیری تصریح کرد: این طرح در همین راستا پیش بینی و اجرا خواهد شد، لذا لازم است رانندگان حمل ونقل عمومی به عنوان الگوی سایر رانندگان به شرح وظایف خود به عنوان یک راننده حرفه ای کاملا پایبند بوده تا شاهد ترافیکی منضبط و ایمن در سطح شهرهای استان باشیم.

    لاستیک فرسوده حادثه آفرید

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و فرسوده بودن لاستیک باعث واژگونی خودرو زانتیا و 2 کشته و 2 مجروح شد.

    سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان اظهارداشت: در ساعت9و30دقیقه روزجمعه یک مورد واژگونی گزارش و بلافاصله عوامل پلیس راه در محل حادثه حضور یافتند.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: این حادثه که در کیلومتر40 بیستون-کرمانشاه رخ داد یک دستگاه خودرو سواری زانتیا به علت تخطی از سرعت مطمئنه و فرسودگی لاستیک دچار واژگونی شده که 2نفر کشته و 2 نفر مصدوم که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: علت بیشتر تصادفات جاده ای از جمله این حادثه عامل انسانی می باشد، که پیشگیری از این حوادث نیازمند آموزش ایمنی سفر به شهروندان است.

    فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور منصوب شد

    با حضور سردار فرمانده انتظامی استان مراسم تکریم و معارفه فرماندهان شهرستان کنگاور برگزار شد.

    مراسم تکریم و معارفه فرماندهان شهرستان کنگاور با حضور سردار "منوچهر امان اللهی" و هیئت همراه و نیز اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

    در این مراسم از زحمات فرمانده سابق شهرستان، سرهنگ "حسین براری" تقدیر و تشکر بعمل آمد و سرهنگ "عزیز الهیاری"  به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور منصوب شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو