فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

تصادفات محورهای صحنه و دالاهو ۲ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع دو حادثه رانندگی در راههای استان خبر داد و گفت: در تصادفات محورهای صحنه و دالاهو دو نفر جان باختند و ۱۴ نفر نیز مصدوم شدند.

تصادفات محورهای صحنه و دالاهو ۲ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: پیش از ظهر امروز دو حادثه رانندگی تعطیلات آخر هفته را به کام چندین خانواده تلخ کرد.

    وی افزود: حادثه اول که در یک جاده کوهستانی از توابع شهرستان صحنه به وقوع پیوست منجر به فوت دو نفر شد و دو نفر را نیز راهی مراکز درمانی کرد.

    حیدری افزود: در این تصادف یک دستگاه زانتیا به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به داخل دره‌ای به عمق 25 متر سقوط کرد.

    وی عنوان کرد: حادثه دوم نیز در محور دالاهو_ سرپل ذهاب رخ داد و در آن یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری با سواری پژو 405 برخورد کرد.

    حیدری گفت: 12 نفر در این حادثه مصدوم شدند که دو نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده با اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال یافتند.

    وی با اشاره به اینکه هشت نفر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند، خاطرشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط