فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد‌:

نوسازی ناوگان‌ کالا و اجرای شبکه سیر مسافری دو هدف برای رشد بهره‌وری‌

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح‌های «نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا» و «اجرای شبکه سیر مسافری» دو طرح با اولویت و اصلی سازمان راهداری است که با اجرای آنها، بهره‌وری در این حوزه رشد چشمگیری خواهد یافت.

نوسازی ناوگان‌ کالا و اجرای شبکه سیر مسافری دو هدف برای رشد بهره‌وری‌
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان در مراسم ‌بازدید از چند طرح راهداری ‌محور‌های شریانی، به سیاست سازمان راهداری در زمینه ارتقای ایمنی حوزه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اشاره کرد.

    وی اظهار داشت‌: تهیه و نصب تجهیزاتی مانند گاردریل و نیوجرسی که ارتباط مستقیم به ایمنی راه‌ها دارند یکی از اصول مهمی است که باید بیش از گذشته مود توجه ویژه قرار گیرد‌.

    وی طرح‌های زیربنایی انجام شده و همچنین پروژه‌های متعددی که در حوزه حمل‌ و نقل جاده‌ای آغاز شده است را در راستای اهداف سازمان راهداری دانست و گفت: طرح‌های نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا و شبکه سیر مسافری دو طرح مهم و اصلی سازمان راهداری هستند که با انجام این طرح‌ها بهره‌وری در این حوزه رشد چشمگیری خواهد یافت.

    کشاورزیان ارتقای ایمنی سفر‌، افزایش کیفیت خدمات و ارزیابی کیفیت خدمات را سه هدف اصلی در طرح شبکه سیر مسافری قلمداد کرد و افزود:‌ به دنبال فضای رقابتی ناسالم نیستیم و اولویت با سرویس‌دهی خوب و مناسب است، شرکت‌ها باید سطح و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند و هر شرکتی که درست عمل نکند‌، طبق روال بازار حذف خواهد شد ‌اما شرکت‌هایی که قصد دارند کیفیت خود را افزایش دهند هیچ نگرانی دراین باره نخواهند داشت.

    معاون وزیر راه و شهرسازی فعالیت شرکت‌های مسافری تحت یک نام را موجب تعهد شرکت‌های مادر در کنترل و سلامت شرکت‌های زیرمجموعه دانست و افزود: در مراحل بعد امکان ارزیابی شرکت‌ها نیز فراهم می‌شود و سازمان می‌تواند بر اساس درجه‌بندی برای شرکت‌هایی که از سطح کیفی پایینی برخوردار بودند محدودیت‌های در خصوص تعداد شعب، نمایندگی یا مسیرهای تردد اعمال کند.

    وی تقویت حمل‌ونقل عمومی را سیاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دانست و افزود: حمل‌ونقل عمومی به معنی جابه‌جایی و سفر با اتوبوس است و سازمان باجدیت‌ شرایط و زمینه لازم برای فعالیت فعالان، صاحبان و سرمایه گذاران بخش را با ارائه پیشنهادات لازم به مبادی ذیربط در دستور کار خود قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو