فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

۲ نفر در جاده های استان سمنان جان باختند

عصر خودرو-رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در شبانه‌روز گذشته دو نفر در محورهای استان جان باختند، گفت: در مجموع این دو حادثه هفت نفر مصدوم شدند.

۲ نفر در جاده های استان سمنان جان باختند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه سبقت غیرمجاز و توجه نکردن به جلو بیش از 50 درصد علت واژگونی خودرو در محورهای ارتباطی استان سمنان را شامل می‌شود، ابراز داشت: ساعت 20:10روز چهارشنبه کیلومتر 115محور شاهرود-سبزوار یک دستگاه خودرو پژو واژگون شد که این حادثه مرگ و مصدومیت چهار تبعه افغان را رقم زد.

    وی افزود: ساعت 20:13 روز چهارشنبه نیز براثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید ابتدای جاده کلاته اسد میامی متأسفانه کودک هفت‌ساله جان باخت و سه نفر از سرنشینان این خودرو به‌شدت مصدوم شدند.

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه محور سرخه-آرادان و میامی-سبزوار بیشترین واژگونی خودرو را به خود اختصاص می‌دهند، ابراز داشت: 65درصد سوانح رانندگی جاده‌های استان را واژگونی خودرو شامل می‌شود با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان این مهم می‌طلبد تا رانندگان به‌محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

    خسروجردی بابیان اینکه بیش از 97 درصد علت تصادفات در محورهای کشور از عوامل انسانی ناشی می‌شود، تاکید کرد: با اندکی صبر و شکیبایی و پرهیز از عجله و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان سفر خوشی را برای همراهان فراهم کرد لذا از رانندگان تقاضا داریم در محورهای مواصلاتی استان بااحتیاط و سرعت مطمئن تردد کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط