فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور قزوین خبر داد؛

خستگی راننده علت تصادف امروز کارگران در قزوین

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان قزوین خواب‌‌‌آلودگی و خستگی راننده اتوبوس را علت حادثه امروز خودروی اتوبوس حامل کارگران دانست.

خستگی راننده علت تصادف امروز کارگران در قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، سرهنگ «مهدی محمدی» با بیان اینکه امروز سه‌شنبه یک دستگاه اتوبوس بنز حامل کارگران با یک دستگاه کامیون در شهر قزوین برخورد می‌کند، افزود: این حادثه حوالی ساعت 6 صبح امروز در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر قزوین بوقوع پیوست که در نتیجه آن تعداد زیادی از کارگران یکی از کارخانه‌های استان مصدوم شدند. که درنهایت بد از گذشت چند ساعت با خبر شدیم یکی از مصدومین حادثه امروز در یکی از بیمارستانها جان خود را  از دست داده است.

    براساس گزارش رئیس پلیس راهور استان قزوین در حال حاضر شش نفر از مجروحین این حادثه در بیمارستان‌های «شهید رجایی قزوین» بستری و سایر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

    یک سرنشین جان خود را از دست داد

    همچنین براساس گزارش امروز «پیمان نامداری» رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین مجموع حادثه دیده‌های سانحه تصادف خودرو حامل کارگران 30 نفر بودکه یک نفر از مصدومان حادثه بعد از انتقال به بیمارستان  شهید رجایی جان خو درا از دست داده است.

    به گفته وی، مابقی مجروحان نیز در حال مداوا هستند و مراقبت درمانی از آنها در بیمارستانهای رازی و شهید رجایی ادامه دارد.

    بامداد امروز در پی وقوع حادثه تصادف خودرو، اتوبوس حامل کارگران کارخانه نیروی محرکه قزوین با یک کامیون، تا این لحظه یک کارگر کشته و دست‌کم 29 نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

    به دنبال این حادثه؛ داوود محمدی (نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی) طی نامه‌ای از رئیس دانشگلاه علوم پزشکی و فرماندهی راهنمایی و رانندگی استان قزوین خواسته است گزارش علت حادثه امروز خودرو حامل کارگران کارخانه نیروی محرکه که منجر به فوت یک کارگر و مصدوم شدن تعداد زیادی از کارگران این واحد تولیدی شده است را به وی ارسال کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو