فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان تفت خبر داد:

توقیف ۱۰ دستگاه خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان تفت از توقیف ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری به دلیل تخلفات حادثه ساز و خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال خبر داد.

توقیف ۱۰ دستگاه خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ فرهاد بیگلری   اظهار داشت: در بررسی سوابق تخلفات رانندگی این خودروها مشخص شد که هر یک به دلیل تخلفات گوناگون همچنین عدم پرداخت خلافی، در سیستم پلیس با خلافی بالای 10 میلیون ریال ثبت شده اند.

    وی هدف پلیس را از این توقیفات تحقق امنیت در حمل و نقل و رانندگی ایمن دانست و افزود: متاسفانه اکثر این تخلفات و جرایم ثبت شده مربوط به تخلفات حادثه ساز است که امیدواریم این توقیف‌ها باعث شود تا رانندگان متخلف در مواقع تخلف از قوانین احساس خطر کرده و از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سر باز نزنند.

    فرمانده انتظامی شهرستان تفت با تاکید بر اینکه رعایت قانون و مقررات تضمین خوبی برای سلامتی و امنیت در تردد است، عنوان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف و دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان با بکارگیری تمام امکانات در هفته جاری به اجرا در آمد.

    وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح 10 دستگاه انواع خودرو و 25 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند، افزود: در برخی از موارد متاسفانه شاهد از دست رفتن جان شهروندان، عابران پیاده و رانندگانی هستیم که به دلیل بی توجهی به قوانین راهنمایی رانندگی از جمله سرعت بالا، سبقت های غیر مجاز، انجام حرکات نمایشی با وسیله نقلیه و ... رخ می دهد.

    سرهنگ بیگلری تصریح کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تنها با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان صورت گرفته و لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از بروز حوادث، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط