فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشوری خبر داد

نوسازی ۲۱ هزار خودرو فرسوده حمل بار

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشوری اعلام کرد : ۲۱هزار خودرو فرسوده حمل بار نوسازی می شوند .

نوسازی ۲۱ هزار خودرو فرسوده حمل بار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محسن مسلم خانی افزود: در این طرح 21 هزار خودروی فرسوده حمل بار سنگین، نیمه سنگین و سبک مشمول اسقاط و نوسازی می شوند که 2هزار دستگاه خودروهای سنگین و نیمه سنگین و 19 هزار دستگاه وانت بار هستند.
    وی با بیان اینکه در این طرح وزارت کشور، شهرداری ها و اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشوری مشارکت دارند،گفت: با هماهنگی با بانک های ملی، ملت ، صادرات و تجارت مقرر شده تسهیلات ارزان قیمت به صاحبان خودروهای فرسوده حمل بار ارائه شود .
    مسلم خانی ادامه داد :سود تسهیلات 8 درصد است و به خودروهای فرسوده وانت بار تا 20 میلیون تومان و خودروهای نیمه سنگین وسنگین تا 220 میلیون تومان وام تعلق می گیرد.
    مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشوری افزود: متقاضیان خودروهای حمل بار وانت و کامیونت و سنگین که تا 100 میلیون تقاضای وام دارند با یک ضامن معتبر و بالای 100 میلیون دو ضامن معتبر به بانک های عامل معرفی کنند.
    مسلم خانی اضافه کرد: هم اکنون شرکت های خودروسازی زامیاد، ایران خودرو دیزل و تیراژه دیزل آمادگی دارند خودروهای نو را به صاحبان خودروهای فرسوده پس از مراحل اداری و اسقاط خودرو واگذار کنند.
    وی افزود: صاحبان خودروهای فرسوده می توانند برای ثبت نام در این طرح هم به سامانه www.taxiholding.ir و یا به صورت حضوری به سازمان های حمل و نقل و تاکسیرانی شهرها مراجعه کنند و ثبت نام در این مرحله رایگان است .
    مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشوری گفت :از هفته گذشته با آغاز به کار دولت دوازدهم آغازشده است و متقاضیان واجدشرایط می توانند ازاین فرصت برای نوسازی خودرو های خود اقدام کنند.
    وی تاکید کرد : این نوسازی اولین مرحله نوسازی ناوگان خودروی فرسوده حمل بار است و به دلیل اینکه خودرو های وانت 10برابر خودرو سواری آلایندگی تولید می کنند و همچنین ظرفیت ثبت نام هم محدود است متقاضیان هرچه زدوتر با استفاده از تسهیلات اعلام شده ثبت نام کنند .
    وی اعلام کرد: خودرو ها در شرکت های خودرو سازی آماده تحویل است و از زمان ثبت نام تا یک ماه بعد خودروهای تحویل متقاضیان داده می شود .
    به گزارش ایرنا پیش از این هم به منظور کاهش آلودگی هوا در کلان شهر ها در دو مرحله طرح نوسازی تاکسی های فرسوده آغاز شد و در این طرح 78 هزار و 351 تاکسی فرسوده تولید قبل از سال 1386در این طرح ثبت نام کرده اند و تاکنون 53 هزار و 102 خودروی جایگزین، شامل پژو و سمند، تحویل داده شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو