فونیکسریمکسبهتام

یک شاسی بلند واقعی +تصاویر

عصر خودرو- استفاده از بسته تقویتی آئرودینامیک، لاستیک های ۲۰ اینچی و رینگ های تیتانیومی جدید باعث شده تا در کنار سیستم ترمز پیشرفته سخت برمبو، این جیپ تند و تیز در کمترین زمان ممکن متوقف شود و در تمام مسیرها اعم از کوهستانی و جاده ای عالی ترین سطح پایداری را از خود بروز دهد.

یک شاسی بلند واقعی +تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرادید، اخیرا برند محبوب و قدیمی جیپ با ارائه یک کیت جدید برای محصول اسپورت و گران قیمت خود یعنی گرند چروکی، آخرین حد توان خود را برای عرضه قدرتمندترین شاسی بلند جهان به کار برده است. این خودروی چندمنظوره که هم مثل یک لیموزین مجلل است و همچون یک قوچ کوهی توان آفرود بالایی دارد، به مدد یک موتور 8 سیلندر و توربو قادر است سریع تر از بسیاری کوپه های اسپورت به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد. در عین حال مدل گرند چروکی ترک هاوک ساخت جیب ارزان ترین شاسی بلند فوق لوکس جهان نیز هست.

پیشرانه این خودروی آمریکایی به معنی دقیق کلمه یک نیروگاه واقعی است که قادر است با حجم دقیق 6.2 لیتر، تا 707 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار دهد. در عین حال استفاده از بسته تقویتی آئرودینامیک، لاستیک های 20 اینچی و رینگ های تیتانیومی جدید باعث شده تا در کنار سیستم ترمز پیشرفته سخت برمبو، این جیپ تند و تیز در کمترین زمان ممکن متوقف شود و در تمام مسیرها اعم از کوهستانی و جاده ای عالی ترین سطح پایداری را از خود بروز دهد. البته این خودرو با اینکه هنوز هم 1000 دلار ارزان تر از مدل جنجالی دوج دمون است اما با یک فاصله 20 هزار دلاری نسبت به مدل های هلکت در دو خودروی دوج یعنی چارجر و چلنجر به فروش می رود.

جالب است بدانید رقیب مستقیم گرند چروکی در این رنج قیمتی، پورشه کاین توربو جی تی اس است که با قیمت 116 اسب بخار، نیرویی معادل 520 اسب بخار از یک موتور هشت سیلندر عاید راننده می کند. به این ترتیب می توان گرند چروکی ترک هاوک را اقتصادی ترین انتخاب در بالاترین رده از خودروهای اس یو وی سوپر لوکس و اسپورت دانست. این خودرو که به نوعی چکیده ای قوی تر و بهتر از نمونه اس آر تی (SRT) قبلی گرند چروکی است، از مدل های پیشین جیپ سریع تر، قوی تر و مجلل تر است و در عین حال به علاقمندان محصولات تجملی کابینی بسیار لوکس و راحت را ارائه می کند.

مایک مانلی مدیرعامل جیپ درباره این خودرو عقییده دارد: «مدل ترک هاوک گرند چروکی بهترین انتخاب ممکن در این رده از بازار است. خودرویی که هم سریع است و هم بالاترین میزان ارزش را در مقابل رقم پرداختی 85 هزار دلاری به خریدار ارائه می کند. این خودرو با شتاب صفر تا 100 کمتر از 3.5 ثانیه، قادر است به مدد جعبه دنده 8 سرعته و اتوماتیک خود در کمتر از 12 ثانیه به سرعت 289 کیلومتر در ساعت برسد که در نوع خود یک رکورد اعجاب انگیز برای یک اس یو وی فول سایز است که با وزنی 3200 کیلوگرمی، در شمار سنگین وزن ترین خودروهای این رده از بازار نیز هست.»

کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو