فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۰)

خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند

عصر خودرو- خودروهای هیبریدی هیوندای با شبکه خدمات پس از فروش گسترده کشوری در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نعمتی مدیر خدمات شرکت پاکرو سبز قشم در گفت گو با خودرو امروز با بیان این مطب اظهار داشت: از سال گذشته این شرکت نمایندگی خودرو های هیبریدی هیوندای را در ایران کسب کرد و با 9 عاملیت مجاز در شهر های بزرگ کشور نظیر تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، یزد، کرمان و.. در حال خدمت رسانی به مشتریان خود است. که شمار نمایندگی ها در ماه های آتی به 12 عاملیت مجاز افزایش پیدا خواهد کرد.
    وی در خصوص خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران خاطر نشان کرد: سوناتا هیبریدی LF در 3 تیپ مختلف GL, GLS, GLS+  در ایران ارائه شده است که رنج قیمت 151900 برای مدل GL  ، 169900 باری مدل GLS  و 172900 برای مدل فول آپشن GLS+  در نظر گرفته شده است.
    نعمتی افزود: شرایط ویژه ای برای مشتریان این خودرو ها در ایران در نظر گرفته شده است که شامل گارانتی 5 ساله خودرو و گارانتی 7 ساله کل قسمت هیبریدی می شود اعم از باطری و موتور و دیگر قسمت های الکتریکی خودرو. نکته مهم این گارانتی 7 ساله بخش الکتریک خورو هیبریدی گارانتی بدون قید و شرط باطری است چرا که در دیگر شرکت ها این آپشن در گارانتی وجود ندارد و در صورت ایجاد مشکل در این قسمت که احتمال اسیبدیدگی به واسطه ماهیت آن زیاد است، شامل گارانتی نشده و خرج زیادر را روی دست مشتری خواهد گذاشت.
    وی شرکت پاکرو را اولین وارد کنند رسمی خودرو های هیبریدی سوناتا در ایران دانست وافزود: برای این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود خدمات ویژه را درنظر گرفته است تا خیال آنها را از خرید خود راحت کند و پس از خرید این اتومبیل دغدغه ای برای خدمات پس از فروش نداشته باشند.

    مدیر خدمات شرکت پاکرو با اشاره به شبکه گسترده خدمات پس از فروش این شرکت اظهار داشت: شبکه امداد خودروهای هیبریدی سوناتا در کل کشور فعال است و علاوه بر شهر هایی که عاملیت مجاز دارد در دیگر شهر ها و جاده های کشور هم فعال هستند و اگر مشکلی برای مشتریان شرکت پاکرو ایجاد شود در اسرع وقت به یاری انها خواهند شتافت. تکنسین های این شبکه امداد توسط تیم کره آموزش دیده اند و تعدادی از انها علاوه برآموزش های داخل ایران به کره فرستاده شده اند و دوره هایی را هم در انجا گذرانده اند. این تیم های تعمیراتی به همراه اتومبیل های مخصوص امداد خودرویی که مخصوص این کار اماده شده اند همواره آماده اند تا به محض اینکه مشتریان به کمک انها نیاز داشته باشند به کمک آنها بروند.
    نعمتی دیگر خدمت به مشتریان سوناتا را که در ایران بی نظیر است و برای اولین بار توسط این شرکت ایجاد شده است، خودرو جایگزین دانست و در خصوص آن اظهار داشت: هرگاه تعمیرات یک خودرو که به واسطه مشکل فنی بوده باشد در عاملیت مجاز شرکت پاکرو بیش از 72 ساعت به طول انجامد، جهت رفاه حال مشتریان خودرویی دیگر به صورت جایگزین در اختیار وی قرار می گیرد و تا زمانی که اتومبیل وی آماده شود می تواند از خودرو جایگزین استفاده نماید. این طرح صرفا جهت رفاه حال مشتریان است و از این جهت تمام مشتریان می توانند خاطر جمع باشند که هرگز بدون اتومبیل نخواهند ماد حتی در زمان تعمیرات خودرو خود.
    وی خدمت دیگر به مشتریان پاکرو را ایجاد شیفت دوم در عاملت های مجاز خود دانست عنوان داشت از این پس مشتریان دیگر نیاز ندارند تا برای سرویس های خودرو خود در وقت اداری به نمایندگی مراجعه کنند و بعد از ساعت کاری تا 11 شب عاملیت های مجاز شرکت پاکرو سبز قشم آماده سرویس دهی به مشتریان خود هستند. در عاملیت تهران روزانه توانایی خدمت رسانی به 70 خورو دیده شده ایت و اکنون تا 30 خودرو بدون هیچ مشکلی سرویس می شوند و با افزایش مشتریان این رقم تا ظرفیت کامل افزایش می یابد و از این نظر هم هیچ دغدغه ای برای خریدار خودرو های هیبریدی سوناتا وجود ندارد.
    نعمتی نمایشگاه خودرو مشهد را جز نمایشگاه های باسابقه و با پشتوانه دانست اظهار داشت: در این رویداد خودرویی شرکت پاکرو از طریق عاملیت مجاز خود در مشهد یعنی نمایندگی پاکروان که سابقه 10 ساله در برند هیوندا دارد شرکت کرده است و شرایط فروش خوبی اعم از نقدی و اقساطی برای این رویداد در نظر گرفته شده است. و با توجه به استقبال گسترده بازدید کنندگان از این نمایشگاه امکان معرفی بیش از پیش این محصول دوستدار محیط زیست به مشتریان بلقوه این کلان شهر به وجود آمده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو