فونیکسریمکسبهتام

ناوگان فرسوده حمل و نقل روستایی گلستان نوسازی می شود

عصر خودرو- رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از پرداخت وام نوسازی ناوگان عمومی روستایی استان خبر داد و گفت: این تسهیلات به خودروهای سمند با کاربری تاکسی (EF۷ ) ودر جهت آسان سازی رفت وآمد روستاییان واگذار می شود.

ناوگان فرسوده حمل و نقل روستایی گلستان نوسازی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، براساس اعلام روز سه شنبه راهداری گلستان، قربانعلی روحی اظهار داشت که وام پرداختی به ناوگان عمومی روستایی شامل 80 درصد مبلغ خودرو طبق پیش فاکتور و 20 درصد سهم متقاضی است.
    وی با یادآوری اینکه وام بانکی مورد نظر از محل منابع مالی صندوق کارآفرینی امید گلستان تامین می شود، مدت بازپرداخت آن را 60 ماهه و با سود چهاردرصد بیان کرد.
    به گفته وی؛ متقاضیان تا پایان سال جاری مهلت دارند که برای تشکیل پرونده به دهیاری روستای محل سکونت خود مراجعه کرده تا پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل بعدی، از طریق اداره کل به صندوق کارآفرینی امید معرفی شوند.
    وی اضافه کرد که این تسهیلات به صورت شناور و به 4500 خودروی سمند در کشور پرداخت می شود که تاکنون حدود100 نفر درگلستان به صندوق معرفی شده اند.
    روحی ادامه داد: از مجموع معرفی شدگان به صندوق، تاکنون 10 نفر موفق به دریافت وام شده و باقی در حال تشکیل پرونده در صندوق کارآفرینی امید هستند.
    استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد. مردم این استان در 30 شهر و حدود 1075 روستا زندگی می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط