فونیکسریمکسبهتام

اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مسیرهای منتهی به مجلس شورای اسلامی

عصر خودرو- جانشین فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی امروز (شنبه) همزمان با برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مسیرهای منتهی به مجلس شورای اسلامی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حسن عابدی افزود: مسیر غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود.
    وی بیان کرد: خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به غرب محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان زرین خامه خواهد بود.
    سرهنگ عابدی ادامه داد: مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان شهید مشکی خواهد بود.
    وی خاطرنشان کرد: مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیر کبیر محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیر کبیر به غرب خواهد بود.
    جانشین فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در این محورها محدودیت ترافیکی از ساعت 14 امروز تا پایان مراسم اجرا می شود تاکید کرد: تمامی معابر منتهی به خیابان دیالمه و آجانلو از مسیر شرق به غرب از ساعت 14 تا پایان مراسم مسدود است و تردد هر گونه خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای اعلام شده تا پایان مراسم ممنوع است
    وی همچنین یادآور شد: از ساعت 20:30 امشب مسیرهای جنوب به شمال خیابان یمن مسدود و مسیر جایگزین چمران به غرب و کچویی مسیر غرب به شرق رشید الدین فضل اله از ابتدای خیابان جدید الاحداث (خیابان غربی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه) مسدود و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود.
    آیین تنفیذ دکتر روحانی صبح پنج شنبه در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سران قوا و مسئولان و مقامات کشوری و لشگری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
    مراسم تحلیف رئیس جمهوری از دقایقی دیگر در مجلس شورای اسلامی با حضور 8 رییس جمهوری، 19 رییس مجلس، 9 معاون رییس جمهوری و نخست وزیر، 7معاون رییس مجلس، 11 وزیر امورخارجه و 35 فرستاده ویژه کشورها برگزار می شود.
    در این مراسم 12 معاون وزیر امور خارجه، 6 رییس گروه دوستی - پارلمانی و 2 رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ها و همچنین «موکیشا کیتو» دبیرکل دبیرخانه کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد نیز حضور می یابند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو