فونیکسریمکسبهتام

فرماندار قرچک خبر داد؛

ورود خودرو «ون» تشریفاتی به ناوگان تاکسیرانی قرچک

عصر خودرو- فرماندار و رییس شورای ترافیک شهرستان قرچک از ورود خودرو «ون» تشریفاتی به ناوگان تاکسیرانی این شهرستان خبر داد.

ورود خودرو «ون» تشریفاتی به ناوگان تاکسیرانی قرچک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مسعود مرسلپور صبح شنبه در حاشیه بازدید از ورود خودرو «ون»تشریفاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم انبوه مسافر در ساعات آغازین روز در شهرستان قرچک جهت عزیمت به تهران و فرسودگی تاکسی های ون و توسعه این ناوگان در این شهرستان این جابجایی های مسافران با ون های جدید از ماه های آینده انجام میگیرد.

    وی افزود: ون هایی که هم اکنون در حال جابجایی مسافران می باشند از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و نارضایتی مسافرین را در برداشته، از این رو طی هماهنگی و تفاهم بین سازمان تاکسیرانی قرچک و شرکت مربوطه تعداد 100 دستگاه ون 13 نفره وارد ناوگان خواهد شد.

    رییس شورای سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک گفت: عزم جدی در تامین خودروهای لوکس و با کیفیت جهت توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری شهرستان قرچک به منظور توسعه رفاه شهروندان وجود دارد و این حق مسلم مردم فهیم قرچک است که به منظور تردد از خودروهای شیک و ایمن استفاده کنند.

    وی اظهار داشت: این خودرو علاوه بر بهره مندی از موتور و گیربکس پیشرفته دارای استاندارد آلایندگی یورو 5، سیستم ترمز« EBD»  و « ABS »، ظرفیت 13 نفره، سیستم تهویه مطبوع و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور ویژه تاکسی، با گارانتی 5 ساله یا پیمایش 150000 کیلومتری می باشد.

    مرسلپور افزود: با توجه به تجربه های قبلی در ورود خودروی ون تاکسی فاقد شبکه ی خدماتی مناسب، سعی شده است ضمن معرفی یک محصول با کیفیت مناسب به دغدغه های تاکسی داران زحمتکش در خدمات پس از فروش این محصول توجه جدی شود.

    وی در خصوص قیمت این خودرو بیان داشت: 60 درصد مبلغ خودرو به عنوان تسهیلات با بازپرداخت 48 ماهه و نرخ تسهیلات 18 درصد از جمله شرایط ویژه خرید جهت رفاه حال تاکسی داران است.

    فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان قرچک در پایان گفت: نتیجه ی ورود ون تاکسی به ناوگان تاکسیرانی کاهش بار ترافیکی به همراه صرفه جویی مصرف سوخت کشور و تامین درآمد مناسب برای رانندگان محترم تاکسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو