فونیکسریمکسبهتام

۶ کشته و ۷ مصدوم در مسیرهای ارتباطی زنجان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی زنجان گفت: ۶ نفر بر اثر حوادث رانندگی در کمتر از ۲۴ ساعت در مسیرهای ارتباطی این استان جان باختند.

۶ کشته و ۷ مصدوم در مسیرهای ارتباطی زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه افزود: بر اثر وقوع این سه حادثه رانندگی هفت نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند که حال یکی از آنان که دختری 17 ساله می باشد بسیار وخیم است.
    وی اظهار کرد: حادثه نخست حوالی ساعت 12 ظهر جمعه /14 مرداد جاری/ در کیلومتر 80 اتوبان زنجان - قزوین و به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده پژو پارس اتفاق افتاد.
    شیرمحمدی ادامه داد: در این حادثه خودروی سواری پژو پارس با حفاظ کنار جاده برخورد کرد و یکی از سرنشینان بر اثر واژگونی خودرو به بیرون پرتاب شد و بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرد و سه سرنشین دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
    وی افزود: حادثه دوم نیز حوالی ساعت 16 عصر جمعه در گردنه سعید آباد واقع در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار و بر اثر سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ راننده سواری تویوتا و برخورد رخ به رخ با سواری سمند اتفاق افتاد.
    شیرمحمدی تصریح کرد: در این حادثه تلخ نیز متاسفانه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده در دم فوت کردند و یکی دیگر از سرنشینان این خودرو نیز پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی جان باخت.
    وی افزود: وضعیت عمومی دختر 17 سالهف یکی از سرنشینان خودروی سواری تویاتا که در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان بستری است، وخیم است.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حوالی ساعت 6:30 صبح امروز نیز یک دستگاه کامیون و وانتنیسان در کیلومتر 70 جاده ارتباطی زنجان - تبریز با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه نیز منجر به مرگ راننده وانتنیسان شد که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه زنجان در دست بررسی است.
    شیرمحمدی از رانندگان خودروها خواست از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، سرعت و سبقت غیرمجاز به جد خودداری کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط