فونیکسریمکسبهتام

پایان شهریور اتمام زمان ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل

عصر خودرو-مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین گفت : صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری دیزلی تا پایان شهریورفرصت دارند تا به منظور ساماندهی و تخصیص سوخت در سامانه سازمان اتوبوسرانی ثبت نام کنند.

پایان شهریور اتمام زمان ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حسن خوانساریان گفت : بر اساس برنامه ریزی‌ و ابلاغ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافردرون شهری با سوخت دیزلی انواع مینی بوس ها و اتوبوس های فعال در سرویس مدارس ، ادارات ، کارخانجات و... که در شهر ورامین و حومه ارائه خدمت می نمایند ضروری است .
    وی افزود : مرحله اول ثبت نام اولیه در سایت سازمان به آدرش WWW.UTCMS.IR (سامانه ثبت نام سازماندهی و تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل شهری) صورت می گیرد که صاحبان این قبیل خودرو باید با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک اقدام کنند.
    خوانساریان اظهار کرد: تا کنون یک هزار و 420 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در این سامانه ثبت و ساماندهی شده اند.
    وی تصریح کرد: در مرحله دوم طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل ، برای صاحبان این خودروها پروانه فعالیت و پروانه اشتغال رانندگان صادر می شود .
    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین اظهار کرد: ثبت نام و ساماندهی اتوبوس ها و مینی بوس های ورامین تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و صاحبان خودروها باید ضمن ثبت نام در سایت مذکور ، نسبت به تشکیل پرونده در این سازمان اقدام کنند.
    وی تأکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، سهمیه سوخت آن دسته از وسائل نقلیه مسافربر دیزلی درون شهری کلیه شهرهای کشور که نسبت به انجام مراحل قانونی ابلاغی ، اقدام نکنند از آخر شهریور ماه قطع می گردد .
    بیش از یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس و مینی بوس درون شهری و برون شهری در ورامین کار حمل و نقل مسافران را انجام می دهند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط