فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه خبر داد:

ساماندهی ۵۰۰۰ تاکسی برای سرویس مدارس کرمانشاه

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از ساماندهی ۵۰۰۰تاکسی برای سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

ساماندهی ۵۰۰۰ تاکسی برای سرویس مدارس کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، اولین جلسه کارگروه ماده 18 به منظور ساماندهی و برنامه ریزی بهینه جهت سرویس های مدارس شهر کرمانشاه برای سال تحصیلی 97-96 امروز با حضور اعضای جلسه ستاد ساماندهی سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ایاب و ذهاب دانش آموزان برای خانواده های آنان گفت: از آنجایی که یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها، سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی است، باید تلاش کرد تا آسیب های اجتماعی، اخلاقی را به حداقل برسانیم و بتوانیم چالش های پیش روی حمل و نقل دانش آموزی را با فرهنگ سازی برطرف کنیم.

    سجاد سلیمانی افزود: هرگونه حرکت در مسیر فرهنگ سازی لازمه صبر و شکیبایی توام با دانش در همان مسیر است و این می‌طلبد که همه ما در تدوین راهکارهای مناسب جهت اجرای مطلوب سرویس های حمل و نقل در سال جاری با ارائه راهکار و پیشنهاد و درس از اشتباهات گذشته سال تحصیلی جدید را برای دانش آموزان، خانواده های آنان و مدیریت آموزش و پرورش جدی بگیریم.

    وی تأکید کرد: تدوین راھکارھای مناسب جهت اجرای مطلوب سرویس ھای حمل و نقل در سال جاری، بررسی و تجزیه و تحلیل نرخ سرویس حمل و نقل مدارس در سال تحصیلی گذشته و ھمچنین ارائه پیشنھادات جدید برای سال تحصیلی جدید باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

    سلیمانی با بیان اینکه پیش بینی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه جهت سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید حدود 5 هزار دستگاه تاکسی است، افزود: امسال سرویس مدارس صرفا از طریق شرکتهای دارای مجوز رسمی از سازمان تاکسیرانی می توانند در امر سرویس مدارس فعالیت داشته باشند و شرکتهای حمل ونقل عمومی درون شهری دارای مجوز به اداره کل آموزش و پرورش معرفی شده‌اند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در ادامه با تأکید بر برخوردار بودن کلیه سرویس های مدارس از استانداردهای ایمنی تصریح کرد: خودروهای فرسود با عمر بیش از ده سال حق فعالیت در سرویس مدارس را در سال تحصیلی جدید نخواهند داشت.

    وی با اعلام اینکه امسال ده اکیپ گشت و بازرسی با همکاری عوامل راهوار و نیروی انتظامی کار نظارت و کنترل بر سرویس دهی مدارس را انجام خواهند داد، یادآور شد: با همکاری پلیس راهور در زمانهای تردد دانش آموزان با حضور به موقع در محل مدارس سعی بر این داریم که بیش از پیش نظم و انضباط را حاکم کنیم.

    سلیمانی ابراز امیدواری کرد؛ همچنانکه مدیران مدارس، دانش آموزان، رانندگان در این امر، ما را یاری کرده اند، امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز این روند ادامه داشته باشد.

    مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه همچنین گفت: نرخ‌های جدید سرویس مدارس توسط کارگروه ماده 18 پیش بینی شده وجهت تصویب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده که بعد از تایید اطلاع رسانی خواهد شد.

    در این جلسه مقرر شد؛ تمامی رانندگان سرویس مدارس دارای مدارک معتبر و معرفی نامه از سوی این سازمان باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو