فونیکسریمکسبهتام

اختلافی بین شهرداری و دولت برای بهره‌برداری از خط ۸ مترو وجود ندارد

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای بهره‌برداری از خط ۸ مترو تهران اختلافی بین دولت و شهرداری تهران وجود ندارد.

اختلافی بین شهرداری و دولت برای بهره‌برداری از خط ۸ مترو وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران   با اشاره به آخرین وضعیت خط 8 مترو تهران، اظهار داشت:هماهنگی با دولت برای بهره برداری از خط 8 مترو تهران صورت خواهد گرفت.

    وی با بیان اینکه دولت و شهرداری تهران پیگیر افتتاح  خط 8 مترو تا فرودگاه امام خمینی (ره ) هستند، افزود: ادامه خط 8 مترو تا شهر پرند به دلیل تقاضای بالای  سفر احداث خواهد شد، چرا که سرریز جمعیتی تهران در شهر پرند سکونت دارند، از این رو راه اندازی خط مترو برای جابه جایی این جمعیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

    دنیامالی با بیان اینکه برای بهره برداری از خط 8 مترو تهران اختلافی بین دولت و شهرداری تهران وجود ندارد، تاکید کرد:دولت قبلی و دولت فعلی کمک قابل توجهی انجام دادند که این پروژه به اتمام برسد.

    وی ادامه داد: تلاش می کنیم که این خط در موقع مقرر حداقل تا فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شود، چراکه بهره برداری از این خط برای ما حائز اهمیت است.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت کارفرمای خط 8 متروی تهران است، به همین منظور برای اینکه این محور را به بهره برداری برسانیم در بسیاری از مکان ها تملک داشتیم و از منابع دولتی هم برای این تملک استفاده کردیم.

    دنیامالی تاکید کرد: خط 8 مترو تهران حتما افتتاح خواهد شد، چراکه مناقشه ای در خصوص خط 8 مترو وجود ندارد، به همین منظور باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

    وی افزود: خط 8 مترو تهران کمک می کند که تقاضای سفر با خودرو در اتوبان تهران-قم بر طرف شود و بسیاری از سفرها با مترو انجام خواهد شد.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه خط 8 مترو حومه ای نیست، گفت: به همین منظور به نفع دولت است که شهرداری تهران از این خط هم مانند خط کرج-تهران بهره برداری داشته باشد و به نظر می رسد که دولت هم در این زمینه مشکلی نداشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو