فونیکسریمکسبهتام

رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد

عصر خودرو- گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در تیر ماه امسال منتشر شد.

رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا ، طبق این گزارش در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، تنها خودروی تیبا دو ستاره کیفی را کسب کرده و باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل سایپا 111، سایپا 132 و سایپا 131 همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، خودروهای تندر 90 اتوماتیک پلاس، ساندرو، تندر 90 اتوماتیک، پارس تندر و پژو 207 اتوماتیک چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    خودروهای تندر 90 پارس خودرو، تندر 90 ایران خودرو، رانا، آریو، پژو 206 صندوق‌دار، پژو 206 و دنا پلاس سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    خودروهای نیو ام‌وی‌ام 315، دنا، دانگ‌فنگ‌ اچ‌30 و سمند سورن دارای دو ستاره از پنج ستاره کیفی هستند.

    باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه اما همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید شده و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. این خودروها شامل پژو 405، پژو پارس، سمند، ساینا و تیبا هاچ‌بک هستند.

    اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، هیوندای آی‌10 چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. خودروهای آریزو 5، چانگان cs35، جک j5 و برلیانس اچ‌330 سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروی آریو اتوماتیک نیز دارای دو ستاره کیفی است. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل ام‌وی‌ام 550 و لیفان ایکس‌60 همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    اما در گروه خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، دو خودروی هیوندای آی‌20 و سراتو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. تیگو 5 و جک s5 نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان نیز دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا 3 و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو