فونیکسریمکسبهتام

تسلا: مدل ۳ از ولوو S۶۰ ایمن تر است

عصر خودرو- شرکت خودروسازی تسلا با انتشار ویدئویی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی شد که مدل ۳ از ولوو S۶۰ خودروی ایمن تری است. روی عملکرد عالی خودروی جدید مدل ۳ در تصادفات تاکید کرده است.

تسلا: مدل ۳ از ولوو S۶۰ ایمن تر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶:۰۰

    به گزارش عصرخودرو به نقل از لفتلین نیوز، این شرکت مستقر در کالیفرنیا مجددا قصد رقابت با ولوو را در سر دارد. در این ویدئو تصاویر ضبط شده از تست تصادف دو خودرو مدل 3 و ولوو S60 کنار هم قرار داده شده است.

    ولوو S60 از سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا پنج ستاره را در تست تصادف دریافت کرده است اما در تصادفات نسبت به مدل 3 عملکرد بسیار بدتری نشان می‌دهد.

    در شرایطی که اتاق ولوو S60 پس از برخورد با یک ستون با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت، به طور قابل توجهی از فرم خارج می‌شود، اما اتاق تسلا مدل 3  تقریبا دست نخورده باقی می ماند.

    تسلا مدل 3 و ولوو S60 روی کاغذ بسیار شبیه هم هستند. هر دو در یک بازه قیمتی قرار دارند و هر دو تقریبا هم سایز هستند. مدل 3 یک خودروی الکتریکی و S60 بنزینی است اما هر دو برای رقابت با یک خودرو طراحی شده اند و آن ب ام و سری 3 است.

    عرضه S60 از سال 2010 شروع شده و یکی از قدیمی ترین طراحی های ولوو است که در شرف جایگزینی قرار دارد. براساس اطلاعات سازمان ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا، این خودرو به زغم سن و سالش همچنان یکی از ایمن ترین خودروها در کلاس خود است.  عملکرد این خودرو حتی بهتر از رقبایی همچون آئودی A4 و مرسدس-بنز کلاس C است.

    انتظار میرود تسلا مدل 3 از نسل کنونی ولوو S60 پیشی بگیرد و به ایمن ترین خودروی کلاس خود تبدیل شود. البته جالب خواهد که همین مقایسه بین تسلا مدل 3 و نسل بعدی ولوو S60 نیز انجام شود!

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم