فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۸۳۹»

بحثی درباره افزایش قیمت یا سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه این شرکت مجری دستورات دولت و مجلس است گفت: تاکنون تصمیمی در خصوص سهمیه بندی و یا افزایش قیمت بنزین اتخاذ نشده است.

بحثی درباره افزایش قیمت یا سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، منصور ریاحی  با اشاره به احتمال افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه‌بندی با توجه به روند فزآینده افزایش مصرف در ماه های اخیر گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی مجری مصوبات مجلس و دولت است.
    مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه هرگز ما نمی‌توانیم پیشنهاد دهنده چنین مواردی به دولت و یا مجلس باشیم تصریح کرد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تنها مجری قانون است و هر تصمیمی که از سوی مجلس و دولت اتخاذ شود اجرا خواهد کرد و ما پیشنهاد دهنده نیستیم.

    ریاحی تصریح کرد: تا کنون نیز چنین بحث هایی مطرح نشده است و در قانون بودجه سال 96 نیز افزایش قیمت و یا سهمیه بندی نیز نیامده است.

    وی خاطرنشان کرد: قیمت فعلی بنزین در هر لیتر 1000 تومان است و بنزین بدون سهمیه به متقاضیان عرضه خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار فارس روز گذشته برخی از رسانه‌ها به نقل از مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی پیشنهاد فزایش قیمت و یا سهمیه بندی بنزین برای کنترل مصرف را مطرح کرده بودند.

    در روزهای اخیر شاهد افزایش مصرف بنزین به روزانه 84 میلیون لیتر هستیم. مصرف بنزین از ابتدای سال 96 به یکباره افزایش یافته است و به گفته مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی پایین نیامده و در این حد مانده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط