فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۴۱)

مدیربازاریابی گروه بهمن: B۳۰ باکیفیت‌ترین خودرو تولید داخل است

عصر خودرو- گروه بهمن امسال حضور متفاوتی را در یک سالن اختصاصی در نمایشگاه خودرو شیراز رقم زده است.طراحی غرفه این شرکت جلوه تازه ای پیدا کرده و تنوع محصولات خودروهای سواری تا سنگین گروه بهمن بیش از گذشته مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیربازاریابی گروه بهمن: B۳۰ باکیفیت‌ترین خودرو تولید داخل است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، توجه به جزئیاتی نظیر نصب آینه در زیر موتور خودروها برای مشاهده بخش های فنی خودرو، چینش متفاوت خودروها ، برگزاری مسابقه عکس با ماکت بسترن B30؛ محصول جدید گروه بهمن و ... موجب شد تا بازدیدکنندگان بتوانند در شرایط ایده آل محصولات بهمن موتور ، بهمن دیزل ، سیبا موتور و ایران دوچرخ را مشاهده و بررسی کنند.برای آگاهی از برنامه های گروه بهمن در حاشیه این نمایشگاه گفت و گویی با مریم کربلایی؛ مسئول روابط عمومی گروه بهمن داشتیم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند : 

    امسال شاهد حضور متفاوت گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز هستیم.در مورد نمایشگاه خودرو شیراز و تفاوت های حضور گروه بهمن بگویید .
    ما سعی کردیم امسال نسبت به سال قبل متفاوت تر حضور پیدا کنیم.این تغییرات هم به لحاظ طراحی غرفه و هم از نظر افزایش تنوع خودروها است.از جمله کارهایی که مد نظر داشتیم بحث انعکاس توجه ما به مسئولیت اجتماعی است. بازدیدکنندگان در بدو ورود به غرفه، تابلو همکاری با انجمن خیریه محک را مشاهده می کنند که در زمره مهم ترین مسئولیت های اجتماعی گروه بهمن قرار دارد.ما همچنین در راستای اعتلای نگاه به جایگاه بانوان حامی تیم بسکتبال بانوان کشور هستیم.از مسائل دیگر می توان به توجه گروه بهمن به محیط زیست و هوای پاک کرد.نمود این نگاه در گروه بهمن در المان هایی نظیر چمن سبز رنگ داخل غرفه به چشم می خورد.از جمله تلاش گروه بهمن برای حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده ها ، نصب فیلتر دوده روی خودروهای تجاری گروه بهمن و تولید موتورسیکلت های پاک توسط ایران دوچرخ است.این موتورسیکلت ها هم از نظر هزینه به نفع مصرف کننده است و هم آلاینده نیستند.
    استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را چگونه ارزیابی می کنید ؟
    ما در روز نخست نمایشگاه با توجه به اینکه در وسط هفته بودیم تصور اتقبال زیادی را نداشتیم اما در عمل شاهد استقبال گسترده مردم بودیم.
    با چه محصولاتی به نمایشگاه خودرو شیراز آمده اید ؟
    ما با سبد کامل محصولات گروه بهمن به نمایشگاه خودرو شیراز آمده ایم اما یکی از محصولاتی که تاکید زیادی روی آن داریم مدل B30 است که به عنوان یک خودرو خانوادگی جدید مزایای بسیار زیادی در بازار ایران دارد.این خودرو از گیربکس AISIN ژاپن استفاده می کند و فضای بار حدود 500 لیتری آن ، مشخصه ای ایده آل برای استفاده خانواده ها است.این خودرو مشخصات فنی قابل توجهی دارد و 5 ستاره ایمنی از CNCAP کسب کرده و در کل به جرات می توانیم بگوییم که با کیفیت ترین خودرو تولید داخل کنونی کشور است.
    برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه چه شرایط ویژه ای برای فروش در نظر گرفته اید ؟
    همانطور که اطلاع دارید ما مدت هاست برای مزدا3 فقط فروش نقدی داریم اما در این نمایشگاه روش فروش نقدی-اعتباری را نیز به عنوان شرایط فروش ویژه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهیم.
    به نظر می رسد مسابقه ای را برای بازدیدکنندگان از غرفه گروه بهمن ترتیب داده اید.در مورد این مسابقه توضیح دهید.
    ما سعی کرده ایم هم بازار هدف را راضی نگاه داریم و هم بازدیدکنندگان از بازدید غرفه ما لذت ببرند.به همین منظور ماکتی از خودرو جدید بسترن B30 را در غرفه قرار داده ایم که بازدیدکنندگان می توانند با آن عکس بگیرند و در این عکس را در اینستاگرام قرار دهند و گروه بهمن را روی آن تگ کنند.ما نیز در روز جمعه به شخصی که عکسش بیش تری "لایک" را گرفته باشد هدیه نفیسی اعطا خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو