فونیکسریمکسبهتام

واژگونی خودرو در جاده سبزوار- نیشابور یک کشته برجای داشت

عصر خودرو- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در باند جنوبی جاده سبزوار- نیشابور یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

واژگونی خودرو در جاده سبزوار- نیشابور یک کشته برجای داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، هادی عباس آبادی افزود: این حادثه ظهر امروز در 35 کیلومتری شرق سبزوار رخ داد که بلافاصله نیروهای اورژانس 115 برای کمک رسانی اعزام شدند.
    وی با بیان اینکه در این حادثه یک زن با سن حدود 40 سال جان خود را از دست داد گفت: مصدومان حادثه شامل یک مرد 45 ساله و سه زن با سنین حدود 35 تا 40 سال و یک دختر بچه 12 ساله پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط 2 دستگاه آمبولانس اورژانس برای درمان به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
    با این حادثه تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در جاده های سبزوار از ابتدای هفته جاری به چهار تن و تعداد مصدومین به 14 نفر رسید. از روز شنبه طی سه حادثه در جاده های سبزوار - بردسکن و سبزوار - شاهرود 3 تن کشته و 10 نفر مصدوم شدند.
    23 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در غرب خراسان رضوی فعالیت دارند.
    سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط