فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

جولان خودروهای لوکس یک تخلف و ناهنجاری اجتماعی است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه جولان خودروهای لوکس در خیابان ها اگرچه برای صاحبان آن یک سرگرمی است اما آن را یک تخلف و ناهنجاری اجتماعی دانست و گفت: این عمل علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان گاهی اوقات پایانی تلخ برای سرنشینان و مردم را به دنبال دارد.

جولان خودروهای لوکس یک تخلف و ناهنجاری اجتماعی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا،  پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به رقابت خودروهای لوکس در ساعات بامداد برخی از ایام هفته در مناطقی از شهر و اجرای حرکات ناموزون راننده ها در خیابان ها افزود: با توجه هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی نسبت به اجرای طرح برخورد با این ناهنجاری اقدام می کنیم.
    سرهنگ شیری یادآور شد: با توجه به شرایطی که حرکات نامتعارف خودروهای متخلف ایجاد کرده اند، همکاران ما همواره به صورت محسوس و نامحسوس در ساعات بامداد ایام هفته خودروهای متخلف را شناسایی و شماره آنها را در سامانه خودروهای متخلف ثبت می کنند.
    رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: در خصوص خودروهای که حرکات خطرآفرین، مزاحمت و آلودگی صوتی ایجاد می کنند امکان تعقیب و گریز وجود ندارد چرا که رانندگان جوان بوده و ممکن است تعقیب و گریز برای آنها تبعات منفی را بدنبال داشته باشد.
    وی افزود: پلیس پس از ثبت شماره و مشخصات خودرو متخلف این شماره ها را با سیستم شماره گذاری مطابقت داده و پس از آن شکایتی در پرونده مالک خودرو ثبت می شود تا در صورت مشاهده این خودرو در هر نقطه ای از کشور متوقف شود.
    سرهنگ شیری تصریح کرد: براساس قانون در ایجاد این مزاحمت ها و اتفاقاتی که ممکن است از این حرکات ناموزون به وقوع بپیوندد، تنها مالک خودرو مسئول است و تبعات آن گریبان گیر مالک خودرو خواهد بود.
    وی میزان جرایم ناشی از حرکات نامتعارف را برای بار اول یک هفته و برای بار دوم یک ماه توقیف اعلام کرد و گفت: افرادی که یک بار جریمه و یا توقیف شده اند به ندرت اقدام به تکرار این ناهنجاری اجتماعی می کنند.
    این مقام انتظامی اظهار کرد: پلیس وظیفه برقراری امنیت عموم شهروندان را برعهده دارد و مطابق قانون در هر ساعتی از شبانه روز با متخلفان برخورد خواهد کرد، ضمن اینکه امیدواریم با رعایت قوانین راهور و حقوق شهروندی شاهد کاهش سوانح رانندگی و شهری با آرامش باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو