فونیکسریمکسبهتام

نعمت زاده:

صنعت رقابت پذیر نیازمند مدیران متخصص است

عصر خودرو- وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: اگر ما مسئولان نمیتوانیم به توسعه کمک و مشکل را حل کنیم باید صندلی و میز خود را واگذار کنیم.

صنعت رقابت پذیر نیازمند مدیران متخصص است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  محمدرضا نعمت زاده با اشاره به اینکه باید به بحص تربیت و رشد و توانایی مدیران کشور بپردازیم گفت : در اساسنامه ایدرو آمده است که درصدی از درآمد باید صرف آموزش مدیران شود .

    وی افزود : برای داشتن صنعت رقابت پذیر نیاز به مدیران متخصص داریم .

    وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینکه چهره صنعتی و اقتصادی ایدرو سیاسی شده است گفت : وقتی چهره این سازمان سیاسی باشد مسوولین هم تغییر می کنند . این اتفاق افتاده و حرکت نادرستی بوده . اجازه بدهید سازمان گسترش به عنوان سازمان توسعه ای وظایف خود را انجام دهد و ایفای نقش بکند.

    توصیه می کنم به همه مدیران رسالت اصلی را فراموش نکنند. قوانین برای حمایت مسوولین است نه اینکه بازدارنده باشد اگر مقرراتی مانع کسب و کار مردم است باید آن را اصلاح کنیم

    وی با تاکید بر اینکه رسالت سازمان گسترش توانمندسازی بخش خصوصی است گفت : نظر مقام معظم رهبری دولت و مجلس این است که کار را باید به مردم سپرد . چون بخش خصوصی نمی تواند در همه جا فعالیت کند ما باید مکمل بخش خصوصی هم باشیم ما دیدگاه رقبت با بخش خصوصی نداریم و حتی به طور موازی با انها کار می کنیم.

    نعمت زاده افزود : یکی از رسالت های سازمان های توسعه ای این است که از لحاظ دانش ، تجربه سخت افزار و سرمایه چگونه کمک کنیم.

      گفت: باید برای تقویت بخش خصوصی طرح داشته باشیم. من آیین نامه ای تدوین کردم برای کمک به بخش خصوصی که سازمان بازرسی به آن ایراد وارد میدانست. برای اینکه هدف اصلی از بین نرود ما کلمه کمک را به پشتیبانی تغییر دادیم و مشکل قانونی حل شد.

    وی تاکید کرد: اگر ما مسئولان نمیتوانیم به توسعه و رشد کمک کنیم و مشکل را حل کنیم باید صندلی و میز خود را واگذار کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو