فونیکسریمکسبهتام

شاکری مطرح کرد؛

جولان ۳هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت:بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت فرسوده است.

جولان ۳هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت نوسازی تاکسی در شهر تهران، اظهار داشت:  سال گذشته بیش از10 هزار تاکسی وارد چرخه حمل و نقل عمومی شد و  بیش از 10 هزار تاکسی دیگر  نیز در شهر تهران نوسازی شد.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به کمبود اتوبوس در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته نتوانستیم در روندی مطلوب اتوبوس به  چرخه حمل و نقل عمومی  اضافه کنیم به همین دلیل در این حوزه با کمبود جدی مواجه هستیم.

    شاکری با بیان اینکه هم اکنون در بحث نوسازی اتوبوس ها با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر 6هزار 600 دستگاه اتوبوس در شهر تهران داریم که عمر مفید نیمی از آنها تمام شده است.

    وی با بیان اینکه  با کمبود بیش از 5هزار دستگاه اتوبوس مواجه هستیم، ادامه داد: با توجه به فرسودگی 3 هزار و 300 دستگاه اتوبوس در شهر تهران، باید 8 هزار دستگاه اتوبوس  برای رفع نیاز شهروندان  برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط