فونیکسریمکسبهتام

سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای

عصر خودرو- سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان شرکت هیوندای با حضور مدیران خدمات پس از فروش نمایندگان هیوندای از سراسر دنیا از جمله آسان موتور برگزار شد.

سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این سمینار که در روزهای 13 تا 15 تیرماه در شهر سئول کشور کره جنوبی برگزار شد، مهم‌ترین برنامه‌های جهانی هیوندای در زمینه افزایش رضایت مشتریان این برند در سطح جهان مورد بررسی قرار گرفت.
    در این سمینار، مدیران ارشد هیوندای کره جنوبی به بررسی رویکردهای جدید این شرکت در زمینه افزایش رضایت مشتریان پرداختند. یکی از اصلی ترین موارد مطرح شده در این سمینار، تغییر هدف هیوندای از تمرکز بر رضایت‌مندی مشتریان به تجربه مشتریان نسبت به خدمات ارائه شده از ابتدای سال 2017 بود که شامل خلاقیت و منحصربه‌فرد بودن آن می‌شود. بر این اساس تجربه نو‌آوری از دید مشتری شامل آگاهی از محصول، جذابیت محصول، تحقیق نسبت محصولات مشابه، خرید محصول و تجربه بعد از خرید می‌شود.
    از سوی دیگر بر اساس گفته‌های مدیران ارشد هیوندای، استراتژی این شرکت جهت حفظ مشتریان به‌منظور ایجاد تجربه‌ای جذاب از خدمات پس از فروش، شامل مانیتیورینگ یکپارچه (توسط سرویس دیجیتال هیوندای)، فراهم آوردن راحتی و آسایش (سرویس خلاقانه) و قابل‌اطمینان بودن (ارائه خدمات با کیفیت مناسب در سطح سرویس جهانی) است.
    هیوندای پیش‌بینی می کند که به دست آوردن سود سرویس یکی از شاخص‌های رقابتی برای کسب‌وکار آینده خواهد بود که جهت دستیابی به آن رویکردهای مختلفی ازجمله کاهش هزینه‌ها و حفظ و رشد درآمد بررسی خواهد شد. علاوه بر این‌ها، جذب مشتریان به عاملیت‌ها با پیشنهاد سرویس اضافی به مشتریان شامل ایجاد کتابخانه، کافی‌شاپ، شارژ خودروهای برقی، فضای استراحت مشتری، مشاهده خودرو در حین تعمیرات، نزدیک کردن عاملیت‌ها به مشتریان‌ و ارائه تجربه و تحلیل اطلاعات خودرو از طریق نرم‌افزار و پیشنهاد خدمات مرتبط به مشتری از دیگر برنامه‌های جهانی هیوندای است که به‌مرور در کشورمان نیز اجرایی خواهد شد.
    در پایان این سمینار عنوان شد هیوندای با پیشرفت فناوری جهانی گام برداشته و با توجه به تغییرات انتظارات مشتریان پیش‌بینی لازم را جهت مراقبت و حفظ ایشان به عمل خواهد آورد و به‌عنوان‌مثال هنگام فروش خودرو به مشتری اطلاعات کامل مشتری دریافت و پس از تجزیه‌وتحلیل خصوصیات اخلاقی ایشان، خدمات متناسب پیشنهاد خواهد شد.
    آسان موتور به‌عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران، در راستای اهداف جهانی این برند و ارتقا رضایت مشتریان محصولات هیوندای در ایران، علاوه بر فعالیت‌های در دست اقدام (ازجمله کمپین بازدید رایگان تابستانه) گام‌های اجرایی مطرح شده در این سمینار را هم‌راستا با دیگر نمایندگی‌های این برند در سطح جهان اجرایی خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو