فونیکسریمکسبهتام

فرماندار قرچک خبر داد؛

آغازطرح اختصاص سوخت برحسب پیمایش به فعالین ناوگان حمل ونقل قرچک

عصر خودرو- فرماندار و رییس شواری ترافیک قرچک از آغاز طرح اختصاص سوخت بر حسب پیمایش به فعالین ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری خبر داد.

آغازطرح اختصاص سوخت برحسب پیمایش به فعالین ناوگان حمل ونقل قرچک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مسعود مرسلپور ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان قرچک از اجرای مصوبه هیئت دولت به منظور تخصص سوخت به فعالین ناوگان گازوئیل سوز بر حسب پیمایش گفت: در این طرح با هدف یکپارچه سازی و مدیریت نظام حمل و نقل بار درون شهری و به صورت متمرکز طرح عرضه گازوئیل به ازای پیمایش انجام گرفت که میتوان طرح اختصاص سوخت بر حسب پیمایش را اقدامی بنیادین در مجموعه کلان کشور به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و تقسیم عادلانه آن بین فعالین این عرصه دانست که با عملیاتی شدن کامل این طرح، حرکتی بزرگ و ملی را در زمینه مدیریت مصرف سوخت ناوگان حمل و نقل و مسافر بر شاهد خواهیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: بر این اساس ناوگان باری سنگین و سبک درون شهری در شهرستان قرچک برای دریافت سوخت تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سازمان تاکسیرانی نسبت به تکمیل پرونده و دریافت پروانه بهره برداری اقدام نمایند.

    وی افزود: با اجرای این طرح قرار است طبق ضوابط قانونی تمام ناوگان گازوییل سوز فعال در شهرستان اعم از بار و مسافر ساماندهی شوند تا سهمیه سوخت بر اساس پیمایش به آنها اختصاص یابد.

    فرماندار و رییس شواری ترافیک شهرستان قرچک بیان داشت: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستور کار قرار گرفته است و مالکان ناوگان باری گازوییل سوز که در درون شهرها بار و مسافر جا به جا می کنند، با مراجه به سایت باید اطلاعات خود را ثبت کنند، و پس از دریافت کد رهگیری با مراجعه به سازمان تاکسیرانی قرچک نسبت به دریافت بهره برداری اقدام نمایند.

    وی ضمن تأکید به مالکین این خودروها جهت شرکت در طرح یادآور شد: صاحبان خودروهای دیزلی فعال در درون شهر باید هر چه زودتر برای سازماندهی اختصاص  سوخت گازوییلی خودروهای خود به سایت یاد شده مراجعه و ثبت نام کنند در غیر این صورت بر اساس مصوبه هیات وزیران، به تدریج سهمیه ناوگان که ثبت نام نکرده اند، کاهش می یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط