فونیکسریمکسبهتام

در جلسه امروز شورا مطرح شد؛

نوسازی ۱۱ هزار تاکسی در پایتخت

اجرایی شدن سیستم پرداخت الکترونیکی

عصر خودرو- آخرین وضعیت ناوگان تاکسیرانی پایتخت در جلسه امروز شورای شهر تهران تشریح شد .

نوسازی ۱۱ هزار تاکسی در پایتخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران  ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت نابغه ایرانی، گفت:خانم میرزاخانی شخصیت بزرگ علمی کشور بود که فعالیت های وی سبب شد نام ایران در مراکز مهم علمی به بزرگی یاد شود.

    اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران هم گفت : تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهیدچمران- ولنجک و پروژه ترافیکی تجریش - قدس از پروژه های گره گشای شهر است و شهرداری هرچه سریعتر آنها راتکمیل کند.

    ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نیز با بیان این که بیش از 2 ماه است که فرمانداری و استانداری صندوق های رای را بازنکرده است گفت :  اگر به این حق ما اعتنا نمی شود این بی نظمی برای همه انتخابات دیگر تکرار شود!

    در این جلسه همچنین، افندی زاده، قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورای شهرگفت :در سال گذشته  11 هزار و 583 خودرو تاکسی در شهر تهران نوسازی شد که تحولی را در شهر ایجاد کرد.

    وی ادامه داد: نوسازی از طریق وام با سود بانکی 16 درصد انجام شده استو امیدواریم در سال 96 کلیه پیکان تاکسی ها از شهر جمع شود.

    افندی زاده با اشاره به این که ز حدود 17 هزار پیکان تاکسی به 960 پیکان تاکسی رسیده ایم گفت :  بر اساس مصوبه شورای شهر تبدیل مینی بوس در سال 95 حدود 450 دستگاه به ون تبدیل شده است.

    به گفته وی، تمامی اطلاعات مورد نیاز ناوگان در سیستم سیما تاکسی قرارگرفته است که می تواند تحلیل مدیریت بسیار خوبی ایجاد کند.

    افندی زاده با بیان اینکه نظارت بر تاکسی ران ها از طریق هولدینگ امروز با سرعت اجرایی می شود، افزود: امیدواریم تا پاییان سال 96 سیستم پرداخت الکترونیکی در تمام تاکسی های شهر اجرایی شود. هم اکنون چندیدن خط به صورت آزمایشی به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز شده اند.

    4 هزار و 258 اتوبوس فرسوده در پایتخت

    همچنین در این جلسه پیمان سننندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به وضعیت ناوگان اتوبوسرانی، گفت: طبق برنامه امروز شهر باید 8653 اتوبوس داشته باشد این در حالی است که با زحمت فراوان توانستیم 6227 دستگاهی را در شهر حفظ کنیم که 4258 دستگاه آن بالای 8 سال سن دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو