فونیکسریمکسبهتام

تنها تا پایان هفته فرصت باقی است

استقبال گسترده از " بازدید رایگان تابستانه " شرکت آسان موتور

عصر خودرو- پیرو برگزاری کمپین بازدید رایگان تابستانه توسط شرکت آسان موتور اخبار حکایت از حضور گسترده مالکین محصولات هیوندای در شبکه خدمات پس از فروش این شرکت دارد، به‌گونه‌ای که آمار مراجعات از برآوردهای پیش‌بینی شده بسیار بالاتر رفته است. به‌نحوی‌که این کمپین جزو یکی از موفق‌ترین کمپین‌های خودروئی در حوزه خدمات در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. برای استفاده از تخفیف‌های ویژه بازدید رایگان تابستانه آسان موتور تنها تا پایان هفته فرصت باقی است.

استقبال گسترده از " بازدید رایگان تابستانه " شرکت آسان موتور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آسان موتور، نماینده رسمی هیوندای در ایران در راستای توسعه خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت مشتریان محصولات هیوندای، از هفته گذشته کمپین سرویس کلینیک تابستانی خود را آغاز کرده است. این کمپین تابستانی تا روز 28 تیرماه برقرار است و مالکین هیوندای می‌توانند از مزایای ویژه آن بهره‌مند شود.
    بر اساس اعلام آسان موتور، در بازدید رایگان تابستانه  مالکین تمامی خودروهای وارداتی هیوندای می‌توانند از مزایای ویژه در نظر گرفته شده از سوی آسان موتور شامل بازدید رایگان خودروها و تخفیفات ویژه و سرویس‌های دوره‌ای بهره‌مند شوند.
    بر اساس اعلام آسان موتور، این طرح شامل تمامی خودروهای وارداتی هیوندای به ایران (خودروهای دارای گارانتی آسان موتور و خودروهای خارج از دوران گارانتی غیر شرکتی) می‌شود و در تمامی نمایندگی‌های رسمی هیوندایآسان موتور در سراسر کشور در دست انجام است .
    در این طرح بازدید از خودروها رایگان است و مالکین خودرو از تخفیف‌هایی همچون ، 10درصد تخفیف در هزینه سرویس‌های دوره‌ای محصولات و 20درصد تخفیف در روغن‌موتور کاسترول مگناتک 50درصد تخفیف در فیلتر روغن بهره‌مند می‌شود. پس از بازدید از خودرو، در صورت نیاز به انجام تعمیرات، این مسئله با مالک خودرو هماهنگ می‌شود و در صورت تایید مالک، تعمیرات بر روی خودرو انجام خواهد شد.
    این طرح که از 17تیرماه آغاز شده است تا 28 تیرماه در کلیه عاملیت‌های مجاز آسان موتور در سراسر کشور اجرا می‌شود و به این ترتیب برای بهره‌گیری از مزایای ویژه آن تنها تا پایان هفته فرصت باقی است.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت رسمی آسان موتور به آدرس www.assanmotor.com مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو