فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

لوکس های تایوانی در راه ایران

عصر خودرو- شماره ۳۵۰ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس راننده از روز شنبه ۲۴ تیر ماه به روی دکه خواهد رفت.

لوکس های تایوانی در راه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رضا شیوا، رئیس شورای رقابت این هفته در گفت و گو با خودرو امروزی ها علت اصلی افزایش قیمت خودرو را تشریح کرده است. "10 دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای"، " مدیران خودرو خیال خریداران تیگو 7 را راحت کرد" و "تحویل ناب به سبک نیسان" را در رویدادهای این هفته می خوانیم و با "لباس های گران خودرو" به بررسی بازار انواع ملزومات دوختنی مختص اتومبیل می پردازیم.

    فرش قرمز این هفته پیش پای سدان جدید FAW پهن شده و "لوکس به تعبیر تایوانی ها" از عرضه 2 محصول Luxgen توسط آرمان موتور کویر در آینده نزدیک به بازار ایران خبر می دهد. در ادمه با "ضیافت ستارگان" سری به گردهمایی کلوپ رسمی مرسدس بنز در ایران می زنیم و با "تیغ برنده لکسوس" ملاقاتی با لکسوس NX200T خواهیم داشت.

    "ایده آل های ماندگار" به ما در انتخاب از میان سه خودرو خانوادگی در بازار دست دوم 70 تا 80 میلیونی کمک می کند و با "تن پوش نو بر قامت ماستنگ 1966" به داستان بازسازی این خودرو می پردازیم. در گام بعدی پرونده انتخاب سوزوکی گرند ویتارا در بازار کراس اوورها را ورق می زنیم و با "5 مدرنیته سنت شکن" پیشرفت هایی که به مذاق علاقمندان سنتی خودروها خوش نیامده است را مرور می کنیم و در آخر با "نگاهی ساده به دو مفهوم گشتاور و قدرت پیشرانه" و "بررسی علل افزایش دمای پیشرانه" مطالب فنی هفته را مرور می کنیم.

    ضمیمه راننده خودرو امروز پلاس هم که همراه با شماره 350 هفته نامه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت کار خود را با نگاهی به رنو سری T و بررسی مشخصات فنی آن با عنوان " بازگشت سفیر فرانسه" می اندازد.

    در این شماره از راننده با دوران خوشی و ناخوشی تجاری سازها به بررسی روند تولید خودروهای تجاری در بهار1396 می پردازیم و با "معمای حل نشده فرسوده ها" مشکلات طرح های خروج خودروهای فرسوده از نگاه مشتریان را مرور می کنیم.

    در تست فنی این هفته به سراغ کشنده C & C U480 می رویم و مینی بوس مکسوس V80 را نیز بررسی می کنیم. "بازگشت دایناسورها" 10 خودرو صنعتی بزرگ جهان را به ما معرفی می کند و در ادامه نیز مطالب "بارکش های نه چندان روتین"، "در مواجهه با خودروهای سنگین اینگونه نباشیم"، "آتش بازی سنگین وزن ها"، "جعبه جادویی" و دیگر مطالب این ضمیمه را خواهیم خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو