فونیکسریمکسبهتام

شهردار اصفهان:

توجه به اقدامات فرهنگی در کاهش ترافیک و مسایل محیط زیست ضروری است

عصر خودرو- شهردار اصفهان فرهنگ‌سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک را مهم ارزیابی کرد و گفت: هنوز مشکلات ترافیک و مسائل زیست محیطی اصفهان حل نشده است بنابراین باید کارهای فرهنگی انجام شود.

توجه به اقدامات فرهنگی در کاهش ترافیک و مسایل محیط زیست ضروری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی جمالی‌نژاد ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اقدامات خوب حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان طی دو سال گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: این اقدامات نه تنها در حوزه سخت‌افزاری بلکه در حوزه نرم افزاری نیز به خوبی صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه در برنامه های شهرداری بهره برداری از فعالیت‌های عمرانی و  سخت افزاری در کنار فعالیت‌های نرم افزاری صورت می‌پذیرد، افزود: در این زمینه در بخش‌های زیادی از جمله حمل و نقل و ترافیک فعالیت کرده و نتایج آن را امروز در بهره‌ برداری از شبکه فناوری اطلاعات حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان شاهد هستیم.

    شهردار اصفهان فرهنگ‌سازی  در حوزه حمل و نقل و ترافیک را مهم ارزیابی کرد و گفت: اصفهان پروژه های متعددی همچون احداث زیرگذر، روگذر، تقاطع، تعریض خیابان داشته و دارد اما متاسفانه هنوز مشکلات ترافیک و مسائل زیست محیطی آن حل نشده است بنابراین در کنار این اقدامات ارزشمند و زیربنایی باید کارهای فرهنگی انجام شود.

    وی با اشاره به اینکه رویکرد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه فعالیت‌های فرهنگی بوده است، ابراز داشت: منتخبین مرد م در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نیز رویکرد فرهنگی دارند و امیدواریم این اقدامات  در دوره‌های بعد نیز ادامه یابد.

    جمالی‌نژاد با اشاره به سه‌شنبه‌های بدون خودرو نیز اضافه کرد: این  طرح مورد اقبال همه شهروندان و حتی مردمان دیگر شهرهای کشور قرار گرفته است و امیدواریم این پویش نیز در دوره‌های بعد استمرار یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو