فونیکسریمکسبهتام

آغاز واگذاری ۵ هزار وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد

عصر خودرو- مراسم آغاز واگذاری ۵ هزار دستگاه وانت شرکت زامیاد از شرکت های گروه خودروسازی سایپا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز با حضور علی ربیعی، وزیر کار و رفاه اجتماعی ، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا و نورالله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید برگزار شد.

آغاز واگذاری ۵ هزار وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مهدی جمالی در آغاز این مراسم گفت: 5 هزار دستگاه وانتزامیاد به مددجویان کمیته امداد اهداء می شود و این واگذاری از امروز آغاز شده است.

    مدیر عامل گروه سایپا تاکید کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید_ اشتغال فرصت خوبی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق کار آفرینی امید برای مددجویان عزیزی که کمترین فرصت و شرایط کاری را دارند ایجاد شده است.

    دکتر جمالی با بیان اینکه خودروهای تحویلی به مددجویان با 2.5 میلیون تومان تخفیف عرضه می شود تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود گام های خوبی برداشته و این اقدام در جهت اشتغال و کسب و کار به صورت مستقیم با مددجویان و خانواده آنان مرتبط است که قطعا با خیر و برکت همراه خواهد بود.

    وی با بیان اینکه در سراسر کشور ٦ میلیون خودرو متعلق به محصولات تولیدی سایپا است، گفت: ٥۰ درصد  از کل محصولات تولیدی در چرخه حمل و نقل فعال هستند و برای دو محصول وانتنیسانزامیاد و پراید هیچ جایگزینی وجود ندارد و همکاران ما در گروه سایپا در تلاش هستند تا خودروهای جایگزین برای این دو محصول معرفی شود .

    جمالی در خصوص توسعه محصول در سایپا گفت: در گروه سایپا پلتفرم های کاملا ایرانی طراحی شده است که ظرف سال آینده حداقل 4 محصول جدید وارد بازار خواهد شد.

    مدیرعامل گروه سایپا با اشاره به برگزاری مجمع سایپا  طی روزهای آینده گفت: بعد از تحریم ها در سال های ٩٣ و ٩٤ سایپا با ٥ هزار میلیارد تومان زیان انباشته روبه رو بود و تولید شرکت به یک سوم کاهش یافت. اکنون این زیان انباشته به سود ٦٥۰ میلیارد تومانی تبدیل شده است.

    جمالی ضمن اشاره به بازگشایی نماد سایپا طی روزهای آینده گفت:  به دلیل اینکه در یکی دو سال گذشته تحولات اساسی در این شرکت اتفاق افتاده و به دنبال آن عدد خیره‌کننده‌ای را به عنوان تعدیل مثبت ارائه کردیم ، سازمان بورس در خصوص نماد سایپا نیاز به توضیحاتی داشت که بسته شد و امیدواریم که به زودی قبل از برگزاری مجمع نماد بازگشایی شود.

    مدیرعامل گروه سایپا درباره زمان عرضه خودروی کوییک اظهار کرد: پیش‌فروش کوییک به زودی آغاز خواهد شد و به دنبال آن تحویل این خودرو صورت می‌گیرد.

    وی در مورد آخرین وضعیت مذاکره با شرکت نیسان نیز اظهار کرد: سایپا در گذشته شریک انحصاری نیسان در ایران بود و به دلیل تحریم‌ها این همکاری قطع شده است. در حال حاضر نیز مشغول مذاکره برای آغاز مجدد همکاری و تولید مدل‌های جدید نیسان در ایران هستیم که به زودی به نتیجه خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو