فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا تشریح کرد

کاهش ۱۸ درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر

توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ سه عامل مهم تصادفات

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی، توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ را سه عامل مهم تصادفات در ایران دانست و گفت: با همکاری دستگاه های امدادی و خدماتی و اطلاع رسانی و توجه مردم به رعایت قوانین و مقررات، در تعطیلات نوروز امسال شاهد کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان بودیم.

کاهش ۱۸ درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز سه شنبه در نخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از سامانه موبایلی بازرسان نامحسوس، افزود: یکی از طرح های مهم در این مقطع، طرح ویژه نوروزی بود که در نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 5 هزار نفر به کمک پلیس راه آمده و نتیجه خوبی حاصل شد.
    مهری افزود: در تعطیلات نوروز امسال عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عامل حدود 75 درصد تصادفات بوده است.
    وی گفت: برقراری نظم و انضباط در جریان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای شهر و روستا و مراسم ارتحال امام (ره) از دیگر طرح های نیروی انتظامی در این ایام بوده است.
    مهری به طرح های این نیرو در روز قدس و نماز عید فطر با همکاری دستگاه های امدادی و خدماتی اشاره کرد و گفت: طرح عید سعید فطر همزمان با تعطیلات تابستانی شروع شده که هم اکنون نیز در حال اجرا است و در تعطیلات عید فطر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در راه مانده نداشتیم و به رغم افزایش سفر و خودرو، ترافیک روان بود.
    رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در چهار روز عید فطر امسال حدود 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش تصادفات و جانباختگان روبرو بودیم.
    مهری افزود: 15 تیرماه سال گذشته طرح تابستانه شروع شد اما امسال از اول تیرماه تا پایان شهریورماه این طرح اجرا خواهد شد.
    وی هدف از برگزاری نشست فصلی پلیس راهور را ارزیابی عملکرد همکاران بویژه در مقطع مهم تعطیلات نوروزی و طرح های ویژه ترافیکی عنوان کرد تا نحوه اجرای طرح ها مورد بررسی قرار گیرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو