فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

خودرو بیشترین نیاز لجستیکی هلال احمر

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بیشتر نیاز لجستیکی ما در حال حاضر در زمینه ناوگان خودرویی است که تا حدودی فرسوده است و خودروهایی خریداری کرده‌ایم که امیدواریم به موقع تحویل بگیریم.

خودرو بیشترین نیاز لجستیکی هلال احمر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، مرتضی سلیمی در مورد سفر به لرستان و جلسه با جمع معاونان ستادی و مدیران هلال‌احمر استان گفت: برای بازدید از امکانات و تجهیزات لرستان به این استان سفر کرده و امکانات آنها را بررسی کردیم. تلاش ما این است که نقاط ضعف را تقویت کنیم و بتوانیم نسبت به جایگاه استان لرستان قدم‌های بهتری برداریم.

    رئیس سازمان امداد و نجات در مورد همایش روسای ادارات لجستیک هلال‌احمر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد نیز عنوان کرد: این جلسه با روسای لجستیک برای رسیدن به ادبیات مشترک در این زمینه در سراسر کشور برگزار شد؛ چراکه یکی از مهمترین شاخص‌های پاسخگویی در حوادث داشتن تیم و تجهیزات لجستیک قوی است. البته در آینده هم یک جلسه حضوری هم در این زمینه برگزار خواهیم کرد.

    وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم وجود برخی اجناس تاریخ مصرف گذشته است و برای جلوگیری از این مشکل تلاش کردیم که سامانه‌ای طراحی کنیم تا استان‌ها به صورت آنلاین اطلاعات‌شان را در آن قرار دهند و بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند.

    سلیمی در پاسخ به این سوال که بیشتر نیازهای لجستیکی در چه زمینه‌ای است گفت: بیشترین نیاز ما در زمینه خودرویی است و ناوگان ما تا حدودی فرسوده است. به همین دلیل خودروهایی را خریداری کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم آنها را به موقع تحویل بگیریم.

    رئیس سازمان امداد و نجات در مورد برگزاری جلسه ستاد اربعین عنوان کرد: مسائل مربوط به امداد و نجات داخل کشور در زمان برگزاری مراسم اربعین و سفر زائران ایرانی به کربلا بر عهده هلال احمر است و در این زمینه جلسه‌ای با مدیران خوزستان، کرمانشاه و ایلام برگزار کرده‌ایم و برنامه عملیاتی ما برای این زمان به صورت کامل بسته شده است و یک بازه زمانی 15 روزه را شامل می‌شود.

    وی اضافه کرد: همچنین ضعف‌ها و قوت‌های سال گذشته را بررسی کردیم و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم تا امسال بتوانیم خدمت رسانی بهتری به زائران داشته باشیم.

    درخواست نمایندگان سازمان ملل برای استفاده از قابلیت‌های آموزشی هلال احمر

    سلیمی در مورد بازدید نمایندگان سازمان ملل از سازمان امداد و نجات هلال احمر عنوان کرد: نمایندگان اوچا(دفتر منطقه‌ای و شمال آفریقای ملل متحد) و مدیریت بحران سازمان ملل از امکانات ما بازدید داشتند و درخواست‌هایی برای همکاری دو طرفه مطرح شد تا از قابلیت‌های هلال احمر ایران به خصوص در مانورها و دوره‌های آموزشی استفاده شود و چنین دوره‌هایی را برای آنها برگزار کنیم. قرار شد که از تجربیات دو طرف استفاده شود و با یک تفاهم‌نامه همکاری از این پتانسیل بهره ببریم.

    انتهای پیام

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو