فونیکسریمکسبهتام

حوادث جاده‌ای در استان مرکزی ۵ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی جاده ای در استان مرکزی، پنج نفر جان باخته و شش نفر نیز مصدوم شدند.

حوادث جاده‌ای در استان مرکزی ۵ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، ایرج کهریزی اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید، در کیلومتر 12 محور اراک-قم به وقوع پیوست، راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

    وی ادامه داد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.

    کهریزی بیان داشت: دیگر حادثه رانندگی در همین روز، بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با خودروی 206 در کیلومتر 20محور خنداب- توره به وقوع پیوست که تنها سرنشین خودروی 206 به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جام باخت و رانندگان هر دو وسیله نقلیه نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تجاوز به چپ راننده خودروی پژو 206 بیان شده است.

    وی اظهار داشت: سومین حادثه رانندگی نیز روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی تاکسی با خودروی سمند در کیلومتر دو محور فرعی رازقان- بویین زهرا به وقوع پیوست که راننده خودروی تاکسی به علت شدت جراحات در صحنه تصادف جان سپرد و دو سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

    کهریزی بیان کرد: انحراف به چپ خودروی سمند علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عنوان شده است.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین در حادثه رانندگی که صبح روز جاری بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در کیلومتر 17 لاین شرقی محور دلیجان  - قم اتفاق افتاد، دو نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

    وی اضافه کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،  عدم توجه به جلوی راننده و قصور اداره راه به علت عدم نصب حفاظ و گاردریل در دهانه پل عنوان شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو