فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین:

روزانه ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی در قزوین جابجا می شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: با استفاده از ۵۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی در شهر قزوین روزانه ۱۰۰ هزار نفر جابجا می شوند.

روزانه ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی در قزوین جابجا می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد حسن ایرانخواه در مراسم بهره برداری از 40 دستگاه اتوبوس جدید در شهر قزوین که روز شنبه در توقفگاه امام علی(ع) برگزار شداظهارداشت: با ساخت پل و تقاطع های غیر هم سطح و پارکینگ ها و توسعه ناوگان عمومی زمینه جابجایی روان شهروندان در سطح شهر فراهم شده است.

    ایرانخواه بیان کرد: در شهر قزوین 4 هزار دستگاه تاکسی، 5 هزار دستگاه وانت، یک هزار دستگاه مینی بوس و 500 دستگاه اتوبوس داریم و به طور میانگین روزانه 100 هزار نفر توسط اتوبوسها جابجا می شوند.

    وی اضافه کرد: در شهر قزوین حدود 100 دستگاه اتوبوس شهر فاقد کولر است و این موضوع مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده که در این راستا با خرید خودروهای جدید 40 دستگاه جایگزین خودروها قبلی شده و شرایط بهتری برای شهروندان فراهم شده است.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین یادآورشد: این خودرو با امکانات بسیار خوب و مدرنی که دارد می تواند زمینه استفاده بیشتر مردم از خودروهای عمومی را فراهم کند تا کمتر از خودروی شخصی در داخل شهر استفاده کنند.

    وی بیان کرد: اتوبوس های قبلی در هر 100 کیلومتر حدود 50 لیتر مصرف سوخت داشت که در این خودروها به 10 لیتر کاهش یافته و در کنار آن هیچگونه آلودگی در این خودروها نیست و دوستدار محیط زیست محسوب می شود که بسیار مهم است.

    بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اشتغالزاست

    ایرانخواه اظهارداشت:چنداستان کشور برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایلوت شدند که قزوین، قم، اصفهان، مشهد و اهواز از آن جمله است که در استان با اجرای این طرح برای 200 نفر شغل ایجاد شده است.

    وی اضافه کرد: نوسازی هر دستگاه اتوبوس 50 میلیون تومان هزینه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو