فونیکسریمکسبهتام

حضور همزمان شرکت مدیران خودرو در دو رویداد نمایشگاهی البرز و ارومیه

عصر خودرو- اولین نمایشگاه‌های تخصصی خودرو در سال ۹۶، سه‌شنبه گذشته ۱۳ تیرماه در دو شهر البرز و ارومیه بطور همزمان آغاز به کار کرد تا با حضور و عرضه محصولات داخلی و خارجی فرصتی برای مقایسه و انتخاب بهتر خودروها برای مشتریان ایجاد شده باشد.

حضور همزمان شرکت مدیران خودرو در دو رویداد نمایشگاهی البرز و ارومیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت مدیران خودرو تولید کننده خودروهای سواری و شاسی بلند، در هر دو رویداد نمایشگاهی در دو نقطه مختلف و بطور همزمان حضور پیدا کرد تا ضمن معرفی بهتر و بیشتر محصولات جدید خود فعالیت های نمایشگاهی‌اش را در سال 96 با قدرت شروع کرده باشد.
    نمایشگاه خودرو البرز چهارمین دوره برگزاری خود را تجربه می‌کند و طی این سال‌ها حضور برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه، قوی‌تر و پر رنگ‌تر بوده است. برندهایی همچون نیسان، میتسوبیشی ، هیوندای، ایران‌خودرو و سایپا در این دوره حضور داشته و شرکت مدیران خودرو نیز با ارائه محصولات خود در قالب دو برند MVM و CHERY نمایش پر رنگی را در این نمایشگاه به اجراء گذاشته است. نمایشگاه خودرو البرز از 13 لغایت 16 تیرماه از ساعت 18 تا 23 برقرار بوده و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس گلشهر کرج، چهارراه گلزار محدوده گلستان گلشهر از غرفه شرکت مدیران خودرو بازدید نمایند.
    مردم استان ارومیه نیز برای دومین سال پیاپی شاهد برپایی نمایشگاه تخصصی خودرو در مرکز استان خود  بوده و حضور برندهایی از جمله رنو، سایپا، پارس خودرو و البته شرکت مدیران خودرو را تجربه می‌کند. در این نمایشگاه نیز محصولات شرکت مدیران خودرو جهت معرفی بهتر به نمایش عموم گذاشته شده است. نمایشگاه ارومیه نیز از 13 لغایت 16 تیر ماه از ساعت 17 تا 22برقرار خواهد بود.
    برند MVM با نمایش محصولات خود از جمله X33S و X22 بعنوان خودروی شاسی بلند و کراس اوور مورد اقبال بازار خودرویی در این دو نمایشگاه امکان آشنایی هر چه بیشتر این دو محصول را برای عموم محیا کرده است. X33S خودرو شاسی بلند پر قدرت ام وی ام با حجم موتور 2000 سی‌سی و X22 بعنوان یک کراس اوور محبوب و با بهره گیری از طراحی جدید که از فروش بالایی نیز در بازار خودرویی برخوردار بوده، توسط این شرکت عرضه و با در نظر گرفتن شرایط فروش منعطف و متنوع نقدی و اقساط فرصت مناسبی را برای ثبت خرید این خودرو را برقرار گرده است.
    رویدادهای نمایشگاهی بهترین فرصت برای عرضه کنندگان و همچنین خریداران است، چرا که در یک فرصت زمانی مشخص تعداد زیادی از عرضه کنندگان محصولات خود را به نمایش عموم می‌گذارند و مشتریان می‌توانند بطور همزمان به بررسی و مقایسه خودرو ها نمایند. طراحی، کیفیت تولید، امکانات رفاهی خودرو و البته تناسب این موارد با قیمت فروش خودرو و البته شرایط فروش از جمله شاخص های مهم  تصمیم گیری برای مشتریان است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مدیران خودرو به آدرس http://www.mvmco.ir/ مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو