فونیکسریمکسبهتام

توضیحات رئیس پلیس راهور پایتخت درباره افزایش بار ترافیکی روزهای اخیر

عصر خودرو- سردار مهماندار درباره افزایش حجم ترافیک عصرگاهی تهران در روزهای اخیر توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات رئیس پلیس راهور پایتخت درباره افزایش بار ترافیکی روزهای اخیر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سردار محمدرضا مهماندار در واکنش به برخی انتقادات از سنگین‌تر شدن ترافیک در معابر پایتخت به ویژه در ساعات پایانی روز اظهار داشت: باید توجه داشت که مولفه‌های زیادی در میزان و حجم ترافیک معابر شهر تهران اثرگذار است و تبعاً هرچقدر تعداد این مولفه‌ها در زمانی محدود افزایش یابد، شاهد افزایش اثرات نامطلوب این مولفه‌ها بر ترافیک شهری هستیم.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: شروع سفرهای برون شهری، اتمام تعطیلات چند روزه، بازگشت مسافران، گرم شدن هوا، تصادفات، خرابی حمل و نقل عمومی همچون مترو و مواردی از این دست جزو مولفه‌های اثر گذار بر ترافیک شهری هستند که بر افزایش ترافیک تاثیر گذار هستند.

    وی ادامه داد: در روزهای اخیر به واسطه اثرگذاری همزمان این مولفه‌ها و از همه مهمتر پایان یافتن تعطیلات چند روزه و تشدید سفرهای درون شهری برای جبران عقب‌ماندگی کارهای اداری در این تعطیلات شاهد افزایش ترددهای درون شهری هستیم.

    مهماندار گفت: همچنین گرمای هوا باعث شده تا تقاضای سفر در ساعات پایانی و عصرگاهی افزایش یابد و این عوامل دست در دست هم داده است تا شاهد افزایش حجم سفرهای عصرگاهی در معابر شهری باشیم.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: البته با توجه به تاثیر بالای اتمام تعطیلات در افزایش ترددهای شهری، طبیعی است که پس از گذشت چند روز از اتمام تعطیلات، حجم ترددها در معابر شهری متعادل شده و از میزان آن کاسته خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط