فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو البرز ۹۶ (۳۲)

با تسهیلات بدون بهره و تخفیف ویژه میتسوبیشی‌ سوار شوید

عصر خودرو - شرکت آرین‌موتور ، نماینده محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران همواره در نمایشگاه‌های خودرو سراسر کشور حضوری فعال با سبد کامل محصولاتش دارد. چهارمین نمایشگاه خودرو البرز فرصتی است که مشتریان می‌توانند در آن از تخفیف ویژه یک درصدی محصولات میتسوبیشی علاوه بر تخفیفات ویژه جاری این شرکت و همچنین فرصت خرید اوتلندر تیپ ۵ و۳ با شرایط فروش اقساطی ۱۸ ماهه بدون بهره بهره مند شوند.

با تسهیلات بدون بهره و تخفیف ویژه میتسوبیشی‌ سوار شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰
  • آرین ‌موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو البرز آمد
  • با تسهیلات بدون بهره و تخفیف ویژه میتسوبیشی‌ سوار شوید
  • آرین ‌موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو البرز آمد
  • آرین ‌موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو البرز آمد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به همین بهانه و بررسی محصولات، شرایط فروش و نکات پیرامون محصولات میتسوبیشی در ایران، در حاشیه نمایشگاه خودرو البرز با امین احمد زاده ؛ سرپرست بازاریابی آرین‌موتور به گفت و‌گو نشستیم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.
• با چه محصولاتی به نمایشگاه خودرو البرز آمده‌اید ؟
ما همانند دیگر نمایشگاه‌های خودرو با سبد کامل محصولاتمان شامل میتسوبیشی میراژ ، لنسر ، ASX و اوتلندر تیپ 3 و 5 حاضر شده‌ایم. همه محصولات ما مدل 2017 هستند.
• در این نمایشگاه چه شرایط فروش ویژه‌ای را برای مشتریان و بازدیدکنندگان استان البرز در نظر گرفته‌اید؟
شرکت آرین‌موتور شرایط ویژه‌ای را با تخفیف ویژه یک درصدی روی تمام محصولات میتسوبیشی برای طرح‌های فروش نقدی و اقساطی در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در نظر گرفته شده است.
در طرح فروش نقدی، شرایط فروش جذابی را برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم به گونه‌ای که 3 الی 4 درصد از قیمت خودرو به عنوان تخفیف خرید نقدی در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال در خودرو اوتلندر تیپ 5 که 227.4 میلیون ‌تومان قیمت دارد، در خرید نقدی پس از کسر تخفیف، قیمت خودرو به 218.9 میلیون ‌تومان می‌رسد و در شرایط فروش ویژه نمایشگاه، یک درصد از قیمت خودرو که 2.2 میلیون‌تومان است نیز از 218.9 میلیون ‌تومان کسر شده و این خودرو با قیمت نهایی 216.7 میلیون‌تومان به مشتریان عرضه می‌شود که نشان‌دهنده حدود 9 میلیون‌تومان تخفیف نقدی است. همچنین تمام خودرو‌های ما به صورت تحویل فوری عرضه می شود و علاوه بر آن مشتریانی که بخواهند خودرو‌ها را به صورت چند مرحله‌ای خریداری کنند می‌توانند از سود مشارکت 21 درصد و سود انصراف 18 درصد بهره ببرند و محصولات میتسوبیشی را طی 60 روز تحویل بگیرند.
• آیا شرایط فروش ویژه نمایشگاه خودرو البرز تنها تا پایان برگزاری این نمایشگاه اجرا می‌شود ؟
خیر، برای رفاه حال مشتریان، این شرایط ویژه فروش تا تاریخ 23 تیرماه یعنی حدود یک هفته پس از پایان این نمایشگاه در عاملیت رسمی آرین‌موتور در استان البرز و همچنین عاملیت ناصر ترابی ادامه دارد.
• شاید یکی از مهم‌ترین نکاتی که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد ، مباحث مربوط به تامین قطعات و خدمات پس از فروش باشد . محصولات میتسوبیشی با چه شرایط گارانتی به مشتریان عرضه می شود ؟
تمام مشتریانی که از شرکت آرین‌موتور پویا خریداری می‌کنند مشمول حمایت تمام جانبه 5 ساله گارانتی می‌شوند. در کنار این موضوع 45 نماینده و شعبه فروش فعال و مجهز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مالکان محصولات میتسوبیشی هستند.
• آیا شرایط فروش ویژه پرچمدار محصولات میتسوبیشی یعنی اوتلندر تیپ 5 در این نمایشگاه نیز به متقاضیان عرضه می شود ؟
بله ما از حدود دو هفته قبل، شرایط فروش خاصی را برای اوتلندر تیپ 5 در نظر گرفته‌ایم که بر اساس آن این خودرو با تسهیلات 95 میلیون‌تومانی و اقساط 18 ماهه بدون هیچ‌گونه کارمزی به مشتریان عرضه می‌شود. در این طرح ویژه، تسهیلات 12 ماهه بدون کارمزد برای مدت محدود به تسهیلات 18 ماهه بدون کارمزد تبدیل شده است و در نمایشگاه خودرو البرز علاوه بر این طرح ویژه یک درصد تخفیف روی قیمت خودرو که حدود 2.2 میلیون‌تومان است نیز به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین مانند دیگر محصولات میتسوبیشی علاوه بر تخفیفات نقدی حدود 3 الی 4 درصدی، در طرح فروش نقدی، یک درصد نیز از قیمت نقدی اوتلندر تیپ 5 کسر می‌شود که شرایط ایده‌آلی را برای مشتریان این خودرو بخصوص در طول دوره نمایشگاه خودرو البرز فراهم می‌کند.
• میراژ به عنوان یک هاچ‌بک کوچک چه مزایایی دارد و در نسخه جدید چه تغییراتی کرده است ؟
میراژ مدل 2017 به عنوان مدل فیس‌لیفت از 2016 به بازار عرضه شد. چراغ‌های زنون ، سیستم ورود و خروج و استارت بدون کلید ، گیربکس CVT 5 سرعته جلو با حالت اسپرت، امکان اضافه کردن دوربین و سنسور عقب نیز به صورت کاملا شرکتی در نظر گرفته شده است. صندلی‌های این خودرو پارچه‌ای هستند اما با این حال گرم‌کن برای صندلی‌های جلو نصب شده است، 6 ایربگ جهت ایمنی کامل سرنشینان، کروز کنترل و فرمان برقی آن که فوق‌العاده عملکرد نرمی دارد از مزایای مهم این خودرو در این کلاس قیمتی به حساب می‌آید. این خودرو هرچند در کلاس هاچ‌ بک‌های کوچک قرار می‌گیرد اما از فضای صندوق بار بسیار مناسبی مانند خودرو پژو 206 بهره می برد. این هاچ‌بک از پیشرانه کم‌حجم 1.2 لیتری بهره می‌برد و در حالی که حدود 80 اسب بخار قدرت ارائه می‌کند مصرف سوخت آن تنها 4.6 لیتر در 100 کیلومتر است. شیشه‌های عقب این خودرو به صورت استاندارد دودی است و شیشه‌های جلو نیز پولارایز و آنتی UV است. ما کماکان شرایط فروش هاچ‌بک میراژ را با تخفیف نقدی 4 میلیون‌تومانی و در طرح اقساطی با پیش‌پرداخت کمتر از 50 میلیون‌ تومان را برای عرضه این خودرو ژاپنی ادامه می‌دهیم. وام 33 میلیون‌تومانی برای این خودرو که حدود 40 درصد قیمت خودرو است نیز با اقساط 12 ماهه بدون بهره یا 24 ماهه با بهره 14درصدی ارائه می شود.
• لنسر شاید شناخته ‌شده ‌ترین نام در بین محصولات میتسوبیشی برای ایرانیان باشد.لنسر 2017 چه مزایایی دارد ؟
این خودرو تنها سدان میتسوبیشی در ایران است ، هر چند آپشن‌های محدودی کمتر از رقبا دارد اما در عین حال اصالت ژاپنی آن همچنان حفظ شده است و شاید جزو محدود خودروهای سدان در این کلاس باشد که دارای ایربگ زانویی علاوه بر 6 ایربگ دیگر می باشد. ازجمله قابلیت ‌ها و امکانات قابل توجه آن می‌توان به پدل ‌شیفتر‌های پشت فرمان ، رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی با جلوه اسپرت خاص ، چراغ‌های زنون جلو ، چراغ‌های قابل چرخش با فرمان AFS ، دوربین دید عقب ، نمایشگر 6.4 اینچی و صندلی‌های چرم با کیفیت و سیستم های ترمز کاملی مانند سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، کنترل فعال پایداری (ASC)، کنترل کشش (TCL)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BA)، اشاره کرد.
• ASX با تغییرات قابل توجهی در مدل جدید به بازار عرضه شده است. از تغییرات و امکانات این خودرو بگویید.
فیس‌لیفت جدید این خودرو بر روی زیبایی آن تاثیر بسزایی داشته است. این خودرو با تغییرات در طراحی جلو بخصوص در جلوپنجره، چراغ‌ها و سپر جلوه خاصی گرفته و در نمای جانبی تعویض لاستیک و رینگ آن از مدل 16 اینچی به مدل 18 اینچی مشابه اوتلندر تحول مهمی در فیس‌لیفت جدید ASX به شمار می‌رود. علاوه بر این موضوع شیشه‌های دودی عقب و در کنار فاکتور‌های دیگر ظاهر جذابی را برای آن پدید آورده است. در نمای عقب تغییرات فقط مربوط به سپر می‌شود. علاوه بر این موارد تغییراتی در نرم افزار گیربکس CVT این خودرو بوجود آمده است که موجب افزایش محسوس گشتاور انتقالی به چرخ‌ها و در نتیجه شتاب‌گیری اولیه بهتر این خودرو نسبت به مدل قبلی شده است و همچنین مصرف پایین‌ترین نسبت به مدل های قبل دارد. این خودرو آپشن‌هایی نظیر پدل‌شیفتر‌های پشت فرمان ، روکش چرم صندلی ها ، صندلی‌های تاشونده در عقب ، نمایشگر 6.4 اینچی ، دوربین دید عقب ، سقف مونروف ، آنتن کوسه‌ای و ... دارد.با توجه به این تغییرات استقبال مشتریان از این خودرو افزایش چشمگیری داشته است. این خودرو هم‌اکنون با قیمت حدود 179 میلیون‌تومان با اقساط بدون بهره 12 ماهه و یا 24 ماهه با کارمزد 14 درصد به متقاضیان عرضه می‌شود که قیمت و شرایط فروش رقابتی قابل توجهی در مقابل رقبای کره‌ای دارد. پیش‌پرداخت این خودرو با احتساب تخفیف یک درصدی حدود 102.7 میلیون‌تومان است و با تسهیلات 75میلیون‌تومانی که حدود 42 درصد قیمت خودرو است عرضه می شود.
• اوتلندر تیپ 5 به عنوان پرچمدار محصولات میتسوبیشی مشتریان و طرفداران بسیار زیادی دارد و با شرایط فروش ویژه محدودی که برای آن در نظر گرفته‌اید مورد استقبال عموم قرار گرفته است. از مزایای این مدل بگویید.
اوتلندر تیپ 5 تفاوت‌هایی از نظر آپشن با تیپ 3 دارد که از آن جمله می‌توان به آنت کوسه‌ای ، شیشه‌های دودی عقب ، ترمز پارک برقی ، دوربین 360 درجه ، سنسور‌های جلو ، گرم‌کن فرمان، چراغ های مه شکن LED و برخی آپشن‌های دیگر اشاره کرد و شاید بتوان گفت که برخی آپشن‌ها که جایشان روی تیپ 3 خالی بود در تیپ 5 جبران شده است. در این بازه قیمتی و کلاس بدنه، خودروهای صاحب برند و خوش نامی وجود دارد که می توان گفت با اینکه هریک از آنها حرف هایی برای گفتند دارند اما اوتلندر یک انتخاب کاملا مقرون بصرفه خواهد بود که از هر لحاظ می تواند در کنار
رقبایش بدرخشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو