فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو البرز ۹۶ (۳۱)

پتانسیل بالای بازار ایران برای محصولات« تاترا»

عصر خودرو- بازدیدکنندگان در بدو ورود به نمایشگاه خودرو البرز قطعا غافلگیر خواهند شد، چراکه در اینجا با یک کامیون آفرود هشت چرخ مواجه می‌شوند که بر روی موانع طراحی شده قرار گرفته است تا توان خود را نشان دهد. شرکت آسان کار پادرا، به‌عنوان نماینده رسمی تاترا جمهوری چک، برای نمایشگاه البرز مدل فونیکس ۸*۸ این برند را روانه میدان کرده است و در روز نخست نمایشگاه شاهد رونمایی آن بودیم.

پتانسیل بالای بازار ایران برای محصولات« تاترا»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  تاترا یکی از قدیمی‌ترین برندهای خودرویی در جهان است، تجربه بسیار بالایی در تولید خودروهای تجاری با کاربری خاص دارد و به‌ویژه کامیون‌های آفرود این برند که برای کاربری‌هایی همچون معدن، نفت و گاز و ... بر روی شاسی‌های اختصاصی تاترا طراحی می‌شوند، در بازارهای جهانی حضوری گسترده دارند. در حاشیه غرفه آسان کار پادرا در نمایشگاه خودرو البرز، با آندره داجکا، مدیر توسعه فروش تاترا به گفت ‏وگو نشستیم تا از برنامه‌های این شرکت برای بازار ایران آگاه شویم.

    داجکا در آغاز گفت‏ وگو در زمینه بازار ایران گفت:"بازار ایران بازار بسیار بزرگ و جذابی است و پتانسیل زیادی دارد. ما تولیدکننده خودروهای ویژه با کاربری خاص و خارج از جاده هستیم. محصولات ما برای مشتریانی که به دنبال خودروهایی با قابلیت اعتماد بالا و دوام و کارآیی مناسب هستند مناسب خواهد بود و به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم در بازار ایران بتوانیم موفق باشیم."
    وی افزود:"محصولات تاترا بر روی شاسی‌های اختصاصی خودمان تولید می‌شود. تاترا تجربه بسیار زیادی در زمینه تولید این خودروها دارد و از دهه 20 میلادی در حال توسعه شاسی‌های ویژه هستیم. یکی از مهم‌ترین خصوصیات محصولات ما، بهره‌گیری آن‌ها از سیستم تعلیق مستقل در تمام محورها است که قابلیت مانور بسیار بالایی به‌ویژه برای عبور از زمین‌های آفرود به خودروهای ما می‌دهد. محصولات تاترا پتانسیل‌های بسیار بالایی برای شرکت‌های معدنی، صنایع نفت و گاز و کاربرانی با  فعالیت‌های خارج از جاده دارند و به همین دلیل در بازار ایران پتانسیل بسیار خوبی برای محصولات ما وجود دارد."
    مدیر توسعه فروش بین‌المللی تاترا در زمینه پیش‌بینی خود از بازار ایران گفت:"با توجه به پتانسیل بالای بازار ایران پیش‌بینی می‌کنیم در سال نخست بتوانیم حداقل 100 دستگاه خودرو به فروش برسانیم. ما در کلاس‌های مختلفی محصول تولید می‌کنیم و در سال‌های آینده به‌مرور محصولات جدید را وارد بازار ایران خواهیم کرد. یکی از این محصولات نمونه 6*6 است که البته از موتور جدید که محصول ما است بهره می‌گیرد."
    وی در زمینه موتور جدید تاترا افزود:"ما یک موتور جدید را در تاترا توسعه داده‌ایم که هم‌اکنون بر روی محصولات ما نصب می‌شود و در آینده وارد بازار ایران نیز خواهد شد. این موتور هواخنک است و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی مختلف کارآیی بالایی دارد ضمن آنکه قابلیت اطمینان آن بسیار بالا است و تعمیرات راحتی دارد. این موتور هم‌اکنون در خودروهای مختلف نصب می‌شود و در سیبری در دمای منفی 40 درجه و استرالیا با گرمای بیش از 50درجه سانتی‌گراد کارآیی خود را نشان داده است. این موتور به دلیل کارآیی بالایی که دارد می‌تواند کلید موفقیت ما در بازار ایران باشد."
    داجکا در پایان در زمینه حضور تاترا در منطقه خاورمیانه گفت:"ما در این منطقه بسیار فعال هستیم و همکاری‌های بلندمدتی داریم. در امارت، عربستان، اردن، مصر و برخی دیگر از کشورهای منطقه هم‌اکنون فروش بالایی داریم و به‌ویژه در زمینه میادین نفتی، تاترا یکی از مشهورترین و قابل اعتماد‌ترین برندها است."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو