فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو البرز ۹۶ (۲۴)

عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه

عصر خودرو- مدت زیادی از آغاز واردات محصولات نیسان توسط شرکت جهان‌نوین آریا؛ نماینده رسمی نیسان در ایران نمی‌گذرد.جهان‌نوین‌آریا با ارائه طرح‌های متنوع فروش و برنامه‌های جدیدی همچون «تحویل ناب» با پلاک در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همچنین ارائه خدمات پس از فروش متفاوت موفق به تعریف مفاهیم جدید در عرصه واردات شده و به خوبی جای پای نیسان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ایران محکم کرده است.

عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، چهارمین نمایشگاه خودرو البرز فرصتی بود تا به بررسی جایگاه نیسان در این مدت محدود در این استان پرجمعیت بپردازیم لذا به سراغ حسن ناصر‌ترابی مدیر نمایندگی جهان‌نوین آریا در استان البرز رفتیم تا از شرایط فروش محصولات نیسان در نمایشگاه البرز و ویژگی‌های این محصول آگاه شویم.آنچه در ادامه می‌خوانید مشروح این گفت‌و‌گو است.

    چند سال است که به عرضه محصولات نیسان در استان البرز مشغولید ؟
    ما از سال 1381 عرضه محصولات نیسان را در استان البرز آغاز کردیم.از ابتدای سال 1395 با آغاز به کار شرکت جهان‌نوین آریا ، نمایندگی این شرکت و محصولات وارداتی نیسان را بر عهده داریم.
    استقبال از محصولات نیسان در استان البرز چگونه بوده است ؟
    استقبال مردم خیلی خوب بوده و ما تصور نمی‌کردیم تا این حد مردم نسبت به این برند علاقه نشان بدهند.در گذشته این علاقمندی را از مردم دیده بودیم اما به دلیل تحریم‌ها و عدم حضور نیسان در بازار ایران زمانی که شرکت جهان‌نوین آریا با قدرت و نوآوری بار دیگر برند نیسان را در بازار ایران عرضه کرد، مشتریان استقبال خوبی از آن بعمل آوردند.برند نیسان را مردم به عنوان یک برند امین می‌شناسند؛ برندی که می‌توانند به آن اعتماد کنند.محصولات نیسان در سفر‌ها و شهر هم از نظر بحث کیفیت خودرو و هم از نظر خدمات پس از فروش با عملکرد بی‌نظیر شرکت جهان‌نوین در زمان محدود به خوبی شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته است.من به عنوان فردی که 27 سال است در حوزه خودرو مشغول فعالیت است ، تا کنون شرکتی را به قدرت جهان‌نوین آریا در بحث خدمات پس از فروش ندیده‌ام.
    مزیت نماینده نیسان در ایران را چه می‌دانید که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است ؟
    تحویل به موقع و به‌روز محصولات مهم‌ترین مزیت این شرکت است.جهان‌نوین آریا تنها شرکتی است در بحث واردات که عرضه محصولاتش را با موعد تحویل 3 روزه آغاز کرده است.برای مثال ما همین امروز اولین خودرویی که در نمایشگاه به فروش رسانده‌ایم را روز شنبه پلاک‌شده به مشتری تحویل داده می‌شود.این سرعت عمل را ما پیش‌تر تنها برای خودرو‌های تولید داخل داشتیم و در شرکت‌های واردکننده این موضوع یک امتیاز خاص محسوب می‌شود.
    با چه محصولاتی در نمایشگاه خودرو البرز شرکت کرده‌اید ؟
    ما نیسان جوک را در سه مدل اسکای‌پک ، پلاتینیوم و اسپرت داریم و نیسان ایکس‌تریل را در نسخه فول به این نمایشگاه آورده‌ایم.در آینده نیز 2 مدل به سبد محصولات نیسان اضافه خواهد شد.
    چه شرایط فروش ویژه‌ای را برای نمایشگاه خودرو البرز در نظر گرفته‌اید ؟
    شرکت جهان‌نوین آریا همواره تفکر رسیدن پیشنهاد‌ها به مشتری مصرف‌کننده است.به همین دلیل تخفیف یک‌درصدی را برای تمامی خودرو‌های مدل 2017 در نظر گرفته‌ایم که هم روی شرایط فروش نقدی و هم روی شرایط فروش اقساطی به مشتریان ارائه می شود.این طرح برای دوره برگزاری نمایشگاه البرز در نظر گرفته شده است.
    استقبال از طرح فروش ویژه نیسان در روز نخست نمایشگاه را چگونه ارزیابی می‌کنید ؟
    ما با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم و آمار فروش در روز نخست فراتر از انتظار ما بود.
    با توجه به اینکه خودتان در غرفه پاسخ‌گوی مراجعه‌کنندگان هستید چه مزایایی را برا مدل‌های جوک و ایکس‌تریل عنوان می‌کنید ؟
    نیسان به واسطه استهلاک و هزینه کم شناخته می‌شوند.مدل‌های جوک و ایکس‌تریل در تمام دنیا توسط سخت‌گیر‌ترین انسان‌ها انتخاب شده‌اند.نیسان جوک در اروپا بیش‌ترین فروش را در انگلستان داشته است.ایکس‌تریل نیز طی دوماه نخست سال جاری میلادی آمار فروش قابل توجهی در آمریکا داشته است.ممکن است عده‌ای بگویند چون در ایران شرایط واردات خودرو به دلیل تحریم‌ها محدود است ، مردم ناچار به انتخاب نیسان هستند اما این موضوع خیلی نمی‌تواند درست باشد چرا که این دو محصول آزمایش خود را به خوبی در بازار اروپا و آمریکا پس داده‌اند و با استقبال بین‌المللی مواجه شده‌اند.
    با توجه به اینکه شما هم‌اکنون تنها نماینده محصولات نیسان و شرکت جهان نوین آریا در استان البرز هستید چه برنامه‌هایی برای آینده و گسترش خدماتتان در سطح استان دارید؟
    در آینده نزدیک علاوه بر نمایندگی فعلی ، دو شوروم جدید در عظیمیه و ابتدای جاده محمدشهر افتتاح خواهد شد و تعمیرگاه دوم نیسان را نیز در شهرستان ساوجبلاغ راه‌اندازی خواهیم کرد تا مشتریانی که از تهران به سمت قزوین در حال حرکت هستند را تحت پوشش خدمات گسترده قرار دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو